Beantwoord

Geen modem, wel aansluiten?

  • 9 November 2021
  • 4 reacties
  • 58 Bekeken

  • Anonymous
  • 0 reacties

Onlangs, 28 oktober 2021, T-Mobile thuis besteld. Ik zou op 10 november 2021 (morgen) worden aangesloten.

Op 3 november ontving ik een modem.

Al toen, stond op de website dat mijn bestelling zou worden geannuleerd (met daarbij: “LAATSTE UPDATE: 1 NOVEMBER”), en of, omdat ik mijn apparatuur in bruikleen had, ik de apparatuur wilde retourneren.

Heb hierover gee-maild, maar kreeg niet direct antwoord.

Daarom, op 4 november heb ik dit retour gestuurd https://jouw.postnl.nl/track-and-trace/3slfvz123010074-NL-1117zz?language=nl

Op 8 november ontving ik mail dat ik alsnog weer word aangesloten. Ik heb inmiddels geen modem meer, ook al staat in My T-Mobile dat dat wel is afgeleverd.

 

 

Ik heb nu geen modem. Tevens kreeg ik nou ineens weer mail dat de aansluitdatum is verlegd naar 12 november. Ik heb inmiddels op 4 november een aanvraag gedaan bij Ziggo. Ik wil weten waar ik aan toe ben. Ik heb Unlimited bellen bij T-Mobile, dus daarmee was T-Mobile een betere deal voor thuis-internet. Maar omdat ik niet zou worden aangesloten heb ik het modem geretourneerd en een aanvraag gedaan bij Ziggo.

 

Pfff.

icon

Beste antwoord door Waqqas 9 November 2021, 15:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jee. 

Je had een DSL abonnement besteld? Op 12 november kan je hier dus wel gebruik van maken maar het is dus nog wachten op een modem.

Je hebt nu eigenlijk 2 abonnementen en kan Ziggo beter annuleren.

Dus er wordt nu weer opnieuw een modem toegestuurd? Ongelofelijk zeg. Van het kastje naar de muur, zonder toelichting wat hier speelt of wat er is misgegaan. Om gek van te worden.

 

Het ziggo abonnement wordt morgen geactiveerd. Het kabelmodem staat inmiddels alweer in de hoek.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Jee. 

Ik ben geen medewerker maar een modem wordt niet automatisch weer opnieuw opgestuurd.

Je kunt wachten op de reactie van een moderator of bellen met de klantenservice 0800 0092 in de hoop dat een nieuwe modem wat sneller opgestuurd kan worden.

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Jee., van harte welkom op de Community!

Jouw aanvraag werd in eerste instantie afgewezen omdat er drie separate aanvragen op jouw naam op jouw adres gedaan zijn. Dit accepteert het ordersysteem niet en vandaar de annulering. Mijn collega heeft dit vervolgens teruggedraaid op jouw meest recente aanvraag en die loopt nu door. Echter omdat ik begrijp dat jij de apparatuur al teruggestuurd hebt, zal ik deze ook alsnog annuleren. 

Tenzij jij aangeeft toch liever bij ons een abonnement af te nemen natuurlijk: in dat geval zeg ik welkom Thuis! 😁 

Ik zal het installatiepakket dan opnieuw laten versturen, hier gaat dan wel een aantal dagen extra overheen. Laat me weten wat voor jou het beste uitkomt, dan regel ik dat zo snel mogelijk!