Geen signaal ondanks installatie

  • 25 October 2022
  • 15 reacties
  • 236 Bekeken

  • is een Top Poster
  • 5 reacties

in 21/10 heeft een monteur van Guidion alles geïnstalleerd. Er was echter geen signaal
Ik heb de klantenservice gebeld en hij vertelde me dat het probleem binnen 3 dagen zal worden opgelost
 

 


15 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Amer, van harte welkom op de Community! 🙋‍♂️

Slim dat je het aangeeft en fijn om te horen dat onze techneuten er al mee aan de slag zijn gegaan. Drie dagen lijkt lang en kan met thuiswerken best een te lange periode zonder Internet zijn. 

Maak jij toevallig gebruik van een T-Mobile of Tele2 simkaart (prepaid of abonnement)? Zo ja, dan kan ik je ter overbrugging een voucher voor Unlimited Internet aanbieden. Dan kun je in ieder geval gedurende de komende zeven dagen onbeperkt online blijven via mobiele hotspot op pc en laptop. Ook hoef je deze bundel niet aan te vullen, dus je bent niet gelimiteerd tot slechts een aantal GB per dag.

Laat me alsjeblieft weten of ik dit in orde kan maken voor je, dan stuur ik je zo snel mogelijk een vouchercode toe!

het probleem is niet opgelost

Reputatie 7
Badge +16

@Amer Nog niet, maar ik weet zeker dat onze techneuten het spoedig oplossen voor je! Mocht je nog gebruik willen maken van de Unlimited Internet voucher, laat het dan alsjeblieft weten.

Wanneer wordt het probleem opgelost?

Reputatie 7

Hi @Amer, ik kan je niet exact een einddatum meegeven! Wel heb ik aan één van mijn collega's gevraagd of er een status update met mij gedeeld kan worden, zodat ik die aan jou kan doorgeven. Ik geef je namelijk met liefde meer duidelijkheid. We doen er in ieder geval alles aan om jou zo snel mogelijk weer online te krijgen. 

Reputatie 7

Hi @Amer, ik voorzie je graag van de beloofde update! Mijn collega heeft aangegeven dat jouw issue is doorgezet naar onze IT-afdeling voor verder onderzoek. Er wordt dus met een extra paar ogen naar gekeken om dit zo snel mogelijk op te lossen. De IT-afdeling gaat dit dus verder afhandelen en ik hoop dat ze heel snel tot de oplossing komen. 

De monteur is bij mij langs geweest, maar het probleem is nog niet opgelost

Wanneer wordt het probleem opgelost?

Bij mij hetzelfde ik heb eind augustus t-mobile thuis glasvezel aangevraagd omdat zij toen de kabel hebben geïnstalleerd. Medio september moest ik van de VVE vernemen dat het een en ander pas op 1 oktober 2022 gereed zou zijn. Hiervan heb ik niets vernomen van t-mobile.

Op 5/10 ben ik zelf maar gaan bellen hoe het zat. Ik kreeg een sms terug dat ik contact op moest nemen met Guidion. Dit gedaan en eindelijk 17/10 was het zover de monteur kwam alles aansluiten en hij zij dat ik binnen 24 uur gebruik zou kunnen maken van t-mobile glasvezel thuis. Toen dit op 19/10 nog niet het geval was maar de worsteling aangegaan om  t-mobile te contacten, mede omdat ik een jubelend mailtje kreeg dat ik gebruik kon maken van mijn abonnement. Het zou geregeld worden.. dus niet.

Deze worstelingen heb ik ook nog op 24/25 en 26/10 gehad met t-mobile maar vandaag 31/10 was voor mij de maat vol en heb mijn abonnement opgezegd. Misschien dat ooit nog is terug kom bij t-mobile. als zij hun zaken beter op orde hebben.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Amer, bedankt voor de terugkoppeling en jammer om te horen dat de monteur van de netwerkbeheerder het niet voor je op heeft kunnen lossen, ik had dit graag anders gezien! 

Het lastige is dat de monteur van Guidion jouw thuissituatie heeft uitgesloten van problemen en de monteur van de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL de situatie in het netwerk heeft uitgesloten. In plaats van een redelijk voor de handliggende vervolgstap te hebben moeten we nu eigenlijk gaan zoeken naar een speld in een hooiberg. Wél kunnen wij de bruikbare informatie van beide monteurs bundelen om sneller die speld te vinden. 

Wij willen absoluut voorkomen dat dit lang gaat duren en daarom zijn wij hard aan de slag om tot een oplossing te komen. Ik hoop en verwacht dat wij je vandaag nog zullen contacteren voor een vervolgafspraak met een monteur, anders zal dat uiterlijk morgen zal. Hier gaan wij voor je achteraan, dit moet simpelweg voor je opgelost worden!

 

Hoi @vbeekjohn, bedankt voor jouw verhaal en ik vind het jammer om te horen dat je oplevering zo rommelig is verlopen, sorry hiervoor. Mocht ik desondanks nog iets voor je kunnen betekenen, geef het gerust aan. Hoe dan ook wil ik je voor nu het allerbeste toewensen!

Hallo, niemand heeft mij gebeld,

 

Reputatie 7

Hi @Amer, dankjewel voor het aanstippen! Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik zie dat we nog wachten op een reactie vanuit de netwerkbeheerder. Zojuist heb ik dan ook aan één van mijn collega's gevraagd of we opnieuw kunnen aankloppen bij de netwerkbeheerder om dit proces te versnellen. Ik wil namelijk dat er snel contact met jou opgenomen gaat worden. We zijn ermee bezig! 💪

Reputatie 7

Hi @Amer, zojuist heb ik van mijn collega's doorgekregen dat jouw issue is doorgezet naar onze IT-afdeling! Ze gaan er dan ook alles aan doen om hier zo snel mogelijk op terug te komen. 

Goedemorgen

Hoe lang moet ik wachten
dank je

Reputatie 7

Hi @Amer, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een update! Dit zal na het weekend worden - sorry. Maar weet dat ik de vraag voor je heb uitstaan en er meteen bij je op terugkom als ik hier meer over hoor. Voor nu wil ik je een heel mooi weekend wensen. 

Reputatie 7

Hi @Amer, ik wil je graag op de hoogte brengen van de update van mijn collega! Mijn collega heeft aangegeven dat hij jou probeerde te bellen voor het weekend, maar dat hij geen gehoor kreeg. Hij heeft een voicemail ingesproken. Heb je die inmiddels kunnen beluisteren? Hij heeft aangegeven dat onze IT-afdeling het issue heeft opgelost en dat je weer online bent. Super mooi nieuws dus! Ik wil heel graag checken of dit klopt. Kun je dit aangeven? 🎈

 

Reageer