Geen vast internet beschikbaar op mijn adres

  • 6 May 2022
  • 3 reacties
  • 107 Bekeken

Ik wil voor mijn tv en internet overstappen naar Tmobile. Nu krijg ik de melding dat er op mijn adres geen vast internet mogelijk is. Als ik het huisnummer van mijn buren invul kan t wel. Wat kan de oorzaak hiervan zijn.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Soheil187 

Woon je toevallig in een gesplitste pand met een huisnummer + toevoeging? Misschien is dat het probleem.

Heb je jouw adres ook bij andere providers ingevuld om te zien wat zij aangeven?

Beste Waggas,

Nee, we wonen niet in een gesplitste pand. Het is een rijtjes huis.

Dit zijn de uitslagen van de 2 grootste providers van Nederland.

 

Grt,

Soheil

Dit is een herkenbaar probleem. Ik heb een nieuw adres waarvan tmobile zegt dat ze daar niet kunnen/mogen leveren omdat kpn netwerk dat niet toestaat. Kpn netwerk zegt dat het wel kan dus het probleem ligt dan waarschijnlijk aan het systeem van tmobile. Je zou nog https://glasvezelcheck.nl kunnen checken. Dat is ook wat kpn netwerk doet. En navragen van wie de kabel is (kpn of ziggo zijn de opties volgens mij) en hun bellen om te kijken of alles goed ligt voor tmobile. Je moet helaas over zelf achteraan gaan met tmobile want de klantenservice stuurt je van het kastje naar de muur en weer terug… De kans is dus bijna zeker dat ze wel kunnen leveren maar het systeem het niet goed heeft maar dat kunnen ze maar moeilijk toegeven bij de klantenservice en sales.