Beantwoord

Geen viaplay code ontvangen en geen gegevens in T-mobile thuis


Goedendag,

Aangezien uw klantenservice niet bereikbaar is; zowel via chat bot als telefonisch … Hierbij mijn vraag.

Sinds kort heb ik glasvezel en bij het abonnement zou ik 4 maanden viaplay cadeau krijgen. Deze code is aangevraagd 27-3-2022 bevestigd en wacht sinds dien op goedkeuring vanuit T-mobile. Waar blijft de code?

Daarnaast heb ik maar zelf een account aangemaakt op T-mobile thuis om mijn abonnement in te zien en te beheren. Echter blijken hier geen gegevens in te staan, gaat dit goed?

Groet Max

icon

Beste antwoord door Cheyenne van Odido 13 June 2022, 15:32

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

13 reacties

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @mvd489283, bedankt voor dit topic en van harte welkom! Geen zorgen, ik help je verder. Ik zie gelukkig meteen dat we je op je besteldatum (22 maart) gelijk een mail hebben gestuurd waar je de link naar de Viaplay vouchercode kunt vinden. Hopelijk heb je de mail nog, we hebben deze rond 12:59 naar je verstuurd. Hier kan je op de aangegeven link klikken, en voilà! 

Wat gek dat je niks te zien krijgt op My T-Mobile Thuis. Ik heb eens voor jou ingelogd, maar alles staat er op en top bij. Zou je het eens op een ander apparaat of browser kunnen proberen? Via https://thuismy.t-mobile.nl/ moet alles gewoon lukken!

Hoi @mvd489283, bedankt voor dit topic en van harte welkom! Geen zorgen, ik help je verder. Ik zie gelukkig meteen dat we je op je besteldatum (22 maart) gelijk een mail hebben gestuurd waar je de link naar de Viaplay vouchercode kunt vinden. Hopelijk heb je de mail nog, we hebben deze rond 12:59 naar je verstuurd. Hier kan je op de aangegeven link klikken, en voilà! 

Wat gek dat je niks te zien krijgt op My T-Mobile Thuis. Ik heb eens voor jou ingelogd, maar alles staat er op en top bij. Zou je het eens op een ander apparaat of browser kunnen proberen? Via https://thuismy.t-mobile.nl/ moet alles gewoon lukken!

Dag Cheyenne,

Op 22 maart is er geen enkele e-mail (ik beheer mijn e-mail gelukkig zelf) binnengekomen wat lijkt op een e-mail voor Viaplay en/of T-mobile. Maar goed, stuur de e-mail gerust opnieuw dan kijk ik of de e-mail dit keer wel binnenkomt.

Voor T-mobile thuis; zo “gek” is het niet. Er staat geen abonnement tussen, ook niet via een ander apparaat of browser. En ja, ik zit ingelogd met het juiste e-mailadres en via de juiste URL. Wellicht is er een gebruikersnaam gekoppeld aan ons adres waar ik niet vanaf weet en jij wel? Dan hoor ik het natuurlijk graag maar via mijn e-mailadres (waar ook de overeenkomst op geregistreerd staat) lukt het in ieder geval niet.

Ik heb ook niet heel veel zin om dit via een forum te moeten regelen. Lukt het jou of iemand anders van de klantenservice om even telefonisch contact op te nemen en dit goed op te lossen?

Groet,

Max

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @mvd489283 

Ik denk dat het niet zoveel zin meer heeft om nu nog de mail te zoeken waarmee je de voucher kunt aanvragen en activeren. Het activeren kon namelijk maar t/m 31 mei dus nu is die niet meer geldig, misschien kan T-Mobile iets anders voor je regelen.

Hallo @mvd489283 

Ik denk dat het niet zoveel zin meer heeft om nu nog de mail te zoeken waarmee je de voucher kunt aanvragen en activeren. Het activeren kon namelijk maar t/m 31 mei dus nu is die niet meer geldig, misschien kan T-Mobile iets anders voor je regelen.

Dank Waqqas, de mail voor het aanvragen van de code heb ik ontvangen. Echter een e-mail retour gekregen dat het door T-Mobile gecontroleerd moest worden en ik daarna de code zou ontvangen. Dit laatste is niet gebeurd. Ik wacht dan ook nog op contact met T-Mobile.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mvd489283, wellicht gebruik je nu een ander e-mailadres met inbox dan je destijds deed. Ik zal je een privébericht sturen met de informatie (het e-mailadres) en zal het mailtje nogmaals toesturen. Ik begrijp wat betreft de My T-Mobile omgeving al waar de verwarring zit: je bent nu ingelogd op de pagina voor Mobiel. Wanneer je met de volgende link inlogt, kies dan voor het tabje “Thuis”, dan zie je daar alles omtrent je T-Mobile voor thuis abonnement staan, zoals wij deze ook zien wanneer we hier inloggen: Log in op je persoonlijke My T-Mobile omgeving.

Voorbeeldje van wat ik te zien krijg: 

 

Het privébericht met gegevens stuur ik na afloop van dit bericht naar je en ik zal de e-mail nogmaals naar het reeds geregistreerde e-mailadres versturen.

Reputatie 7
Badge +16

@mvd489283 Je geeft nu aan dat je de e-mail toch ontvangen hebt? Ik zie in je eerdere berichten dat je stelt niets van ons ontvangen te hebben op 22 maart - dat is eventjes verwarrend. Er zou niets door T-Mobile gecontroleerd hoeven worden wanneer je de aanmeldlink gebruikt hebt. Kun je me dit mailtje in dit topic toesturen? Uiteraard graag met eventuele privé-info zwartgemaakt! Thanks alvast! Dit begint nu erg verwarrend te worden anders.

@mvd489283 Je geeft nu aan dat je de e-mail toch ontvangen hebt? Ik zie in je eerdere berichten dat je stelt niets van ons ontvangen te hebben op 22 maart - dat is eventjes verwarrend. Er zou niets door T-Mobile gecontroleerd hoeven worden wanneer je de aanmeldlink gebruikt hebt. Kun je me dit mailtje in dit topic toesturen? Uiteraard graag met eventuele privé-info zwartgemaakt! Thanks alvast! Dit begint nu erg verwarrend te worden anders.

Hi Jason,

Wat verwarrend is, is dat dit moet via een forum omdat niemand even de moeite neemt om te bellen.

Ik ontvang e-mail, zo ook van T-Mobile. Alleen niet op 22 maart zoals werd gezegd. Op 25-3-2021 heb ik een e-mail ontvangen van T-Mobile om de voucher aan te vragen, dit heb ik gedaan. Op 27 maart heb ik een bevestiging gekregen met de tekst:

“Beste Max,

Wat leuk dat je deelneemt aan de T-Mobile Viaplay actie!

Je aanvraag is goed ontvangen.

Wij houden je per email op de hoogte van iedere stap in het verwerkingsproces.

Jouw Viaplay voucher wordt binnen 4 werkdagen naar je verstuurd.*
Je kunt jouw Viaplay voucher gebruiken vanaf 1 maart 2022.

Wanneer we vragen hebben over de aanvraag, of de aanvraag wordt niet goedgekeurd, word je hierover ook per email op de hoogte gebracht. Heb je in de tussentijd al vragen kijk naar deze veelgestelde vragen.

Met vriendelijke groet,

Thuis van T-Mobile

*De eerste 4 maanden aaneengesloten maanden krijg je Viaplay van ons cadeau. Daarna loopt je Viaplay lidmaatschap automatisch door. Vanaf de 5de maand zal Viaplay het maandelijkse bedrag (vanaf 1 augustus 13,99, p/mnd daarvoor 9,99 p/mnd) in rekening brengen. Je moet zelf het abonnement stopzetten indien je niet vanaf de 5de maand wilt gaan betalen”

Die daadwerkelijke code heb ik nooit ontvangen.

Reputatie 7
Badge +16

@mvd489283 We proberen je hier te helpen omdat je hier je vraag stelt. Wanneer je telefonisch contact opneemt met onze Klantenservice word je telefonisch geholpen. We hebben bij de digitale Webcare afdeling niet de mogelijkheid om te bellen, dat is ook het onderscheid tussen Webcare en Klantenservice. Webcare is er voor de online social media kanalen en de Community en de Klantenservice om via het telefoonnummer 0800 0092 onze klanten telefonisch te helpen. Ik begrijp dat het soms makkelijker is om gebeld te worden en dat scheelt weer een hoop typewerk natuurlijk, maar in dit geval is het zeer zeker handiger dat je het op deze manier aan de kaak hebt gesteld. 

Met betrekking tot de voucher: dat is erg vreemd. Zeker omdat hiervoor hetzelfde e-mailadres gebruikt zou moeten zijn als bij ons geregistreerd is. Afijn, nu back on topic: heb jij de e-mail met voucher niet per ongeluk in de spambox zitten? 

Ik kan jammer genoeg ook niet controleren of die e-mail überhaupt verstuurd is, dat gaat via een inbox van de promotionele partner in naam van T-Mobile. Misschien een erg brutale vraag want het is juist top dat je dit topic hebt aangemaakt, maar heb je eerder al contact opgenomen over het niet ontvangen van de vouchercode? Omdat deze maar geldig was tot 31 mei jongstleden, kan ik er nu sowieso niet meer verandering in aanbrengen. Wat ik natuurlijk wel kan doen, is de vier maanden vergoeden op jouw abonnement als blijkt dat wij de code nooit toegestuurd hebben. 

Sorry voor mijn ietwat gepikeerde schrijfwijze, dit is niet intentioneel en komt meer vanuit het feit dat ik je graag wil helpen, maar eventjes zonder ideeën ben doordat de termijn verstreken is. 

We gaan dit hoe dan ook fixen, zij het via een vergoeding, zij het anderszins! 

Reputatie 7
Badge +16

@mvd489283 UPDATE: ik heb toch voor alle zekerheid contact opgenomen met de promotionele afdeling en heb een telefoonnummer én e-mailadres ontvangen waarmee je direct contact kunt opnemen inzake het niet ontvangen van de vouchercode. 

Beiden stuur ik nu per privébericht naar je omdat ze privacygevoelige details bevatten. 

Ook heb ik nagevraagd vanuit welk adres de promocode verstuurd is en dat is t-mobilepromoties@mconomy.nl. Wellicht kun je hier een e-mail van opzoeken in het zoekveld? 

@mvd489283 UPDATE: ik heb toch voor alle zekerheid contact opgenomen met de promotionele afdeling en heb een telefoonnummer én e-mailadres ontvangen waarmee je direct contact kunt opnemen inzake het niet ontvangen van de vouchercode. 

Beiden stuur ik nu per privébericht naar je omdat ze privacygevoelige details bevatten. 

Ook heb ik nagevraagd vanuit welk adres de promocode verstuurd is en dat is t-mobilepromoties@mconomy.nl. Wellicht kun je hier een e-mail van opzoeken in het zoekveld? 

Dank Jason, zoals via het privé bericht besproken heb ik weinig vertrouwen dat het via dit platform goed gaat komen. Ik ga dan ook nog meer eens goed nadenken of ik een abonnement bij T-Mobile ga voortzetten als het zo rommelig verloopt of dat ik nog even klant blijf elders.

Reputatie 7
Badge +16

Snap ik heel goed, wanneer je echter de bovenste contactpunten benadert, kan ik me niet anders dan voorstellen dat het goed gaat komen en indien het ook niet via die weg opgelost wordt vanwege het verstrijken van de termijn, vergoed ik vier maanden Viaplay voor je - zullen we dat afspreken? Het is dan niet de directe uitkomst die normaliter getroffen had moeten worden, maar het is een alternatief.

 

@mvd489283 We proberen je hier te helpen omdat je hier je vraag stelt. Wanneer je telefonisch contact opneemt met onze Klantenservice word je telefonisch geholpen. We hebben bij de digitale Webcare afdeling niet de mogelijkheid om te bellen, dat is ook het onderscheid tussen Webcare en Klantenservice. Webcare is er voor de online social media kanalen en de Community en de Klantenservice om via het telefoonnummer 0800 0092 onze klanten telefonisch te helpen. Ik begrijp dat het soms makkelijker is om gebeld te worden en dat scheelt weer een hoop typewerk natuurlijk, maar in dit geval is het zeer zeker handiger dat je het op deze manier aan de kaak hebt gesteld. 

Met betrekking tot de voucher: dat is erg vreemd. Zeker omdat hiervoor hetzelfde e-mailadres gebruikt zou moeten zijn als bij ons geregistreerd is. Afijn, nu back on topic: heb jij de e-mail met voucher niet per ongeluk in de spambox zitten? 

Ik kan jammer genoeg ook niet controleren of die e-mail überhaupt verstuurd is, dat gaat via een inbox van de promotionele partner in naam van T-Mobile. Misschien een erg brutale vraag want het is juist top dat je dit topic hebt aangemaakt, maar heb je eerder al contact opgenomen over het niet ontvangen van de vouchercode? Omdat deze maar geldig was tot 31 mei jongstleden, kan ik er nu sowieso niet meer verandering in aanbrengen. Wat ik natuurlijk wel kan doen, is de vier maanden vergoeden op jouw abonnement als blijkt dat wij de code nooit toegestuurd hebben. 

Sorry voor mijn ietwat gepikeerde schrijfwijze, dit is niet intentioneel en komt meer vanuit het feit dat ik je graag wil helpen, maar eventjes zonder ideeën ben doordat de termijn verstreken is. 

We gaan dit hoe dan ook fixen, zij het via een vergoeding, zij het anderszins! 

 

T-Mobile is telefonisch onbereikbaar anders had ik het wel op die manier gedaan. Ik heb meerdere malen geprobeerd te bellen en na 30 minuten maar opgehangen. De bot werkt ook niet, die geeft aan dat het te druk is. De laatste manier van contact zoeken buiten socials om is dit forum. Het is dus niet gemakkelijker maar ik heb geen andere keuze. :-)

Het doorzetten van een melding op het ene platform (webcare) naar het andere (klantenservice) lijkt mij geen hele verkeerde functionaliteit om te hebben en wellicht ben ik te naïef geweest om er vanuit te gaan dat zoiets gewoon mogelijk zou zijn bij jullie.

De e-mail zit niet in de spambox en ook niet in quarantaine. Ik heb ook weinig behoefte om een code via onderaannemers boven water te halen dus een vergoeding voor de 4 maanden Viaplay is prima. Ik probeer ergens volgende week wel even opnieuw de klantenservice te bellen om het account issue te achterhalen en hopelijk lukt het dan wel.

Bedankt voor je hulp.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @mvd489283, het is zeker niet onmogelijk om iets door te zetten naar een andere afdeling, sorry als dit dan verkeerd uitgelegd is! Waar ik meer op doelde is: wanneer je online contact opneemt, dan proberen we je via die weg te helpen. Uiteraard is het altijd mogelijk om een andere afdeling in te schakelen, alleen zag ik op dit moment niet per se de meerwaarde ervan in om je met betrekking tot dit item door te verwijzen - wij kunnen net zoveel als de Klantenservice en vice versa. Het enige verschil is dat je digitaal niet altijd direct een reactie ontvangt omdat we met reactietijd/verwerkingstijd te maken hebben.

Ik maak de vergoeding voor je aan, dit zal dan de vergoeding zijn voor vier maanden € 9,99 aangezien dit de oorspronkelijke prijs is voor de eerste vier maanden die je cadeau zou krijgen. Dit bedrag (€ 40) zal worden verrekend op een volgende factuur en hierover ontvang je straks een bevestiging per e-mail.