Beantwoord

Geen WAN en internet

  • 24 November 2017
  • 1 reactie
  • 459 Bekeken

Ik stapte van Tele2 over naar T-mobile, m'n abonnement zou op 8 november aflopen maar werd uitgesteld door een fout naar 20 november. Ik kreeg van T-mobile te horen dat de datum nog een keer werd uitgesteld naar 29 november omdat anders Tele2 de overstapservice zou cancelen. Gisteren ( 23 november) kwam ik achter dat m'n abonnement van Tele2 was verlopen. ik heb m'n installatie pakket geïnstalleerd maar ik heb geen wan en internet lampje knipperen en ik krijg een foutmelding dat er een kabel fout zit, dus tot heden heb ik nog steeds geen internet verbinden van T-mobile die zou al sinds 3 november aan staat volgens m'n persoonlijke T-mobile thuis account in het vakje "abonnement".

Mvg. H&M
icon

Beste antwoord door Brian 27 November 2017, 17:04

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Hi HappyMeal, ik heb het meteen uitgezocht en ik zie dat je inmiddels gelukkig aangesloten bent door onze monteur! Als ik nog iets voor je kan betekenen laat het dan gerust weten, ik zit voor je klaar!