Beste antwoord door Brian
Bekijk origineelgeen WAN lampje
al 3 dagen probeer ik alles te instaleren, maar ik kan echt geen WAN lampje vinden op de modem, daarnaast staat het wifi netwerk wel aangegeven maar klopt het wachtwoord niet?
Hi @dobds , als het WAN lampje niet brandt dan betekent dat, dat je modem geen signaal krijgt. Ik zie dat je gebruik maakt van een DSL aansluiting, zijn er toevallig meerdere aansluitpunten aanwezig in de woning? Het hoofd aansluitpunt (ISRA) zit in de meeste gevallen in de meterkast. Een wandcontactdoos kan in de woonkamer zitten, mocht deze niet werken probeer dan sowieso de ISRA in de meterkast. Ik zie dat er al een monteur bij je langs komt, mocht het zelf niet lukken dan gaat de monteur voor je aan de slag!
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Inloggen (T-Mobile Klant 06- en 097-nummer) Inloggen (T-Mobile Klant, 06- en 097- nummer)
of
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.