Beantwoord

Geen WAN-verbinding

  • 21 August 2017
  • 9 reacties
  • 1625 Bekeken

Sinds afgelopen vrijdag zou de installatie plaats vinden voor ons internetabbonement. Alles aangesloten zoals beschreven, maar het WAN lampje brand niet, ook knippert deze niet. Wifi lampje brandt wel, maar je raadt het al. Geen internetverbinding!
Vandaag ook al meerdere keren voor langer dan een halfuur in de wacht gestaan...
Hoe gaan we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 26 October 2017, 12:27

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Hoi Perzyk,

Dat is geen fraaie start natuurlijk! Ik ga meteen voor je op onderzoek. Kun je mij een privébericht sturen met je postcode, huisnummer en de laatste vier cijfers van je banknummer? Dan zoek ik het voor je uit!
Hallo Sander,

Sinds afgelopen dinsdag zou bij ons het internetabonnement ingaan. Na een correcte installatie werkt bij ons het internet ook niet. Ik heb precies hetzelfde probleem, alleen knippert bij mij het WAN lampje wel. Ik sta op dit moment al drie kwartier in de wacht, maar geen gehoor. Daarom probeer ik het maar via deze weg. Hopelijk kunnen we snel tot een oplossing komen?
Reputatie 7
Hallo Djiggy,

Als het DSL lampje wel gaat knipperen zou ik het modem even rechtstreeks op het ISRA aansluiten en het DSL kabeltje even vervangen. Had je hiervoor ook DSL ?
Wij zijn hier nieuw komen wonen. De vorige eigenaar had een ISRA van KPN, waar ik het modem via een nieuwe DSL kabel heb aangesloten. Nog steeds geen internet.
Het DSL lampje knippert af en toe, soms 2x soms 4x. Het WIFI lampje knippert ook.
Reputatie 7
Hallo Djiggy,

Dat is balen zeg.
Dus het is zaak dat T-Mobile zo snel mogelijk een monteur aan stuurt om je verbinding online te helpen. Dat kan zeker via het forum. maar dat kan soms ook wel even duren. het streven van de moderators is een reactie te geven binnen 48 uur
Oke, dan zou ik graag zsm een monteur langs willen hebben, want wij hebben zsm internet nodig. Op welke dag zou dit volgende week kunnen?
Reputatie 7
Hallo Djiggy,

De snelste manier om dat te regelen is even bellen met T-Mobile
De snelste manier ja? Ik probeer al dagen door de klantenservice heen te komen, maar tevergeefs... Is er geen andere manier om snel een monteur te regelen, want het begint nu wel erg frustrerend te worden.
Reputatie 7
Hoi Djiggy, dat begrijp ik, het is momenteel ook erg druk. Stuur je postcode, huisnummer en de laatste 4 cijfers van je IBAN in een privébericht aan mij (klik op mijn naam) en ik zet alles in werking. 🙂

Reageer