Beantwoord

Geen WAN verbinding

  • 19 December 2018
  • 6 reacties
  • 1581 Bekeken

Hi ik was benieuwd of iemand tips heeft om de Wan verbinding lampje actief te krijgen?
icon

Beste antwoord door Seccie 20 December 2018, 06:58

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +4
Goedemorgen @DafDaf89,

Wat vervelend dat je (nog) geen WAN verbinding krijgt.
Gaat het om een doe het zelf pakket? Heb je de installatie video, of installatie instructies bekeken en uitgevoerd? Wanneer staat / stond de activatie datum gepland?

Blijft het lampje WAN uit, dan zul je waarschijnlijk contact moeten opnemen met de klantenservice, omdat misschien jouw internetlijn nog niet geactiveerd is, of omdat er iets anders mis is in de internetlijn.

Ik ben benieuwd naar je reactie.
Bedankt voor je reactie, ik heb inmiddels contact gehad met de klantenservice en de technische dienst gaat contact opnemen.
Reputatie 7
Badge +4
Bedankt @DafDaf89 voor je reactie.
Laat je ons iets weten zodra de TD contact met je opgenomen?
Misschien ontdek je samen met de technische dienst iets nieuws, en kunnen we die informatie delen met andere klanten die tegen hetzelfde aanlopen.
Reputatie 7
Hey @DafDaf89, top dat alles in werking is gezet om dit zo snel mogelijk op te lossen! Hopelijk heb je er niet al te veel last van.
Hallo,

Ik heb sinds 2.5 jaar internet (niks anders) van Vodafone thuis. Dat is onderhand T-mobile thuis.
Tot voor kort heb ik nooit enig probleem ervaren.
Maar sinds een paar dagen is er geen WiFi en internet meer beschikbaar.
Na onderzoek bleek dat op het modem (Huawei HG659) alleen nog het power lampje brandde.
Een power reset mocht niet baten. Ook de DSL connector los/vast gemaakt. Omdat alle lampjes (behalve power) uit bleven heb ik (op basis van foruminformatie) maar een factory reset gedaan, met als enig resultaat dat nu het WiFi lampje ook brandt, maar de WAN en internet niet. Terzijde; er is ook geen WiFi access beschikbaar.
Ik denk nu dat of het modem ter ziele is, en/of dat iets specifiek met mijn aansluiting mis is (hardware of software).

Natuurlijk heb ik gebeld met T-mobile, maar de wachttijden waren steeds met >30 min onfatsoenlijk lang.
Ik probeer het nu via deze weg en ik hoop dat T-mobile zijn service hier wel kan laten gelden.
Graag zou ik willen dat zo spoedig mogelijk wordt gekeken of vanuit T-mobile een probleem gedetecteerd wordt. En als dat niks oplevert wil ik graag een werkend modem toegestuurd krijgen zodat ik ter plaatse kan vaststellen wat de boosdoener is. Dit alles graag zonder gebel met het algemene servicenummer (i.v.m. te verwachten tijdverkwisting mijnerzijds)

Alvast dank voor snelle en kordate hulp.
Reputatie 7
Hey @Eric vd H,

Excuses dat je later een reactie hebt ontvangen dan dat je van ons gewend bent! Ik zie inmiddels dat alles in gang is gezet om dit probleem zo snel mogelijk voor je op te lossen. Zodra er een terugkoppeling is gekomen, laten we je dit gelijk weten.

Reageer