Beantwoord

Gegevens account na opzegging

  • 16 July 2022
  • 3 reacties
  • 68 Bekeken

Goedeavond,

Ik heb een tv en internet abbonement gehad op mijn oude adres. Ik ben gaan verhuizen (all-in) en heb toen mijn abbo stopgezet. Nu ben ik in mijn nieuwe woning toch weer teruggegaan naar T-Mobile maar op mijn account zie ik niks over mijn nieuwe bestellingen, aansluitdatum, en kan ik nog nergens gebruik van maken. Iemand enig idee hoe/wat? 

Vriendelijke groet, Mart 

icon

Beste antwoord door Boris 18 July 2022, 09:46

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @MDankers 

Heb je voor het abonnement in je nieuwe huis hetzelfde e-mailadres gebruikt als dat je vroeger had gebruikt? Wacht in dat geval even op de reactie van een moderator, die kunnen het voor je oplossen zodat je nieuwe abonnement in je bestaande account zichtbaar wordt .

Indien je een andere e-mailadres hebt gebruikt voor het nieuwe abonnement dan zul je een nieuwe account moeten aanmaken.

Hallo @MDankers 

Heb je voor het abonnement in je nieuwe huis hetzelfde e-mailadres gebruikt als dat je vroeger had gebruikt? Wacht in dat geval even op de reactie van een moderator, die kunnen het voor je oplossen zodat je nieuwe abonnement in je bestaande account zichtbaar wordt .

Indien je een andere e-mailadres hebt gebruikt voor het nieuwe abonnement dan zul je een nieuwe account moeten aanmaken.

Duidelijk. Inderdaad via hetzelfde mailadres. Wacht ik even geduldig af, dank voor je reactie! 

Reputatie 7

Hoi @MDankers,

Thanks voor je bericht en scherpe observatie! Het e-mailadres waarmee je deed inloggen, stond nog gekoppeld aan het oude abonnement. Ik heb ervoor gezorgd dat je deze nu kan gebruiken voor de nieuwe bestelling, waardoor je deze kan volgen via My T-Mobile Thuis. Wel zo makkelijk. Mocht je onverhoopt ergens tegenaan lopen, laat het ons weten. Voor nu heel veel plezier met je nieuwe verbinding!