Beantwoord

Geleverde XPS-PON werkt niet

  • 24 January 2023
  • 1 reactie
  • 56 Bekeken

Vandaag zou mijn internet aangesloten worden. Er was een Guidion monteur langsgekomen en hij probeerde de PON aan te sluiten… nou hij was dus al kapot. Als je het aansluit kreeg je alleen een rood lampje te zien met ‘Alarm’ en dan gaat het gelijk uit. Geweldig dacht ik, ik moet dan langer wachten op internet.

Ik heb dus met de klantenservice gebeld en ze zouden een nieuwe sturen, ik heb alleen geen idee wanneer ik dit zal ontvangen. Krijg ik later een track and trace code? En hoe zit het met het aansluiten, moet ik een nieuwe afspraak maken? Ik werk thuis en ik wil wel internet hebben in mijn appartement wanneer ik volgende week in ga trekken.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 25 January 2023, 10:57

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @KumaGom, fijn dat je hier een topic voor aanmaakt, dat is een onaangename verrassing! Slim dat je dit al een week voor je intrek regelt, dit is zeker voor die tijd op te lossen. De monteur van Guidion heeft een nieuwe Media Converter voor je besteld waarmee de PON aangesloten kan worden. Daarnaast heb ik Guidion zojuist verzocht om je met de installatie hiervan bij te staan. Daarom zal je snel van hen een nieuwe afspraaklink ontvangen waarmee je een afspraak kan maken voor de installatie van de Media Converter.

Het beste kan ik je wel aanraden om de afspraak pas in te plannen zodra je een Track & Trace code van DHL hebt ontvangen zodat de apparatuur aanwezig is op het moment dat Guidion langskomt. Persoonlijk verwacht ik dat je later vandaag of uiterlijk morgen de Track & Trace code zal ontvangen en dat de Media Converter kort daarna bezorgd zal worden.

Hoe dan ook komt dit helemaal goed, de monteur kan je goed bij staan met dit proces. Heel veel succes nog met verhuizen, hopelijk voel je jezelf snel thuis op je nieuwe adres! 😃

Reageer