Beantwoord

Gemiddelde wachttijd installatiepakket

  • 2 December 2020
  • 7 reacties
  • 302 Bekeken

Hoe lang hebben jullie gewacht tot het installatiepakket  binnen was? Mijn abonnement was afgelopen week gestart, maar ik zit nog steeds zonder internet omdat de modem nog niet binnen is. Als dat langer dan een week duurt, is het waarschijnlijk beter de boel op te zeggen en naar een betrouwbare provider te gaan zoeken...

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 4 December 2020, 16:16

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @anoniem123456, welkom op de Community!

Jouw pakket is inderdaad vertraagd, onze technische dienst heeft de situatie doorgezet naar ons overkoepelende orgaan de technische support desk. Daar wordt nu onderzocht waarom het fout is gegaan en hoe het zo snel mogelijk alsnog verstuurd kan worden. Sorry voor het ongemak. Zodra dit opgelost is, zal er contact opgenomen worden met je. Tevens wordt de installatieafspraak opnieuw in het systeem gezet wanneer de status van het pakket bekend is. Zo voorkomen we dat er nog een keer ten onrechte een afspraak ingepland wordt. Bedankt voor je begrip en geduld. 

We doen er alles aan om je pakket alsnog te versturen. Als er een update is, zal een collega van mij, of ik, je daarover informeren. De status wordt nu elke dag gemonitord. 

Ondanks de vertraging, hoop ik dat je een prachtig weekend zult hebben. Stay safe!

 

Reputatie 7

Hi @anoniem123456,

 

We hebben een topic geopend voor klanten die hun pakket verlaat ontvangen of waar het pakket vertraagd is: vertraging pakketten. Hier staan ook verschillende scenario's en wat te doen in die gevallen. 

Bijna een week verder, geen installatiepakket. Vandaag loopt de mobiele-internet-voucher af. Zou een admin mij een nieuwe willen e-mailen?

@Sander Dat lijkt in mijn geval niet van toepassing, want ik wacht sinds eind november op het track&trace-nummer. Ik denk niet dat postnl er iets mee heeft te maken. Vandaag geen tijd gehad om in de wacht te staan, maar morgen ga ik mijn bestelling annuleren.

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @anoniem123456 

Normaal ontvang je het installatiepakket 4 tot 7 dagen vóór de installatiedatum, er zit bij jou dus zeker wat vertraging in.

Zie je nog niks in je My T-Mobile account over een link met track & tracé of ontvangen via email?

@Waqqas Ik zie geen link en ik had 2x gebeld met het 0800-nummer, het was toen beloofd dat het maandag, uiterlijk dinsdag 1-12 in huis is, maar als ik het forum hier een beetje doorlees, is het niet de enige belofte die t-mobile niet nakomt, vandaar de vraag.

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @anoniem123456, mijn oprechte excuses voor deze ervaring. Ik zie inderdaad dat je ondertussen je aanvraag hebt geannuleerd. Onze backoffice was ontzettend druk voor je bezig, maar ik kan me jouw gevoel goed voorstellen. Mocht je toch nog vragen hebben, stel deze dan gerust. Voor nu wens ik je toch een mooie dag!

Reageer