Ik ben gisteren 5-5-2021 aangesloten op het t-mobile thuis, de monteur heeft alles geïnstalleerd en ik had een werkende internet verbinding. Helaas voor nog geen 24 uur is de internet verbinding ermee opgehouden. Ik bel netjes naar de klantenservice, antwoord was“ja het wordt meteen opgepakt en binnen aantal uren wordt het opgelost. “
Ik vertrouwde het al niet en bel nog een keer, ja het wordt binnen 3 werkdagen opgepakt. 3 werkdagen!?
Is dit de standaard hoe jullie klanten zonder internet laten zitten? Ik had ook de garantie gekregen dat ik altijd internet had met het overstappen. Tijdens de overstap datum op 5-5 had ik dus ook al helemaal niks. Dit beloofd dus een hoop ellende voor mij.
Ik kan niks anders zeggen dat ik hier van walg, en hoop dat hier een verdomd goede verklaring voor is of dat er een fout in de administratie is gekomen en het alsnog nu wordt opgepakt.
Ik zit er echt over na te denken en het hele boeltje te annuleren want dit slaat echt nergens op, en al helemaal hoe je wordt behandeld aan de telefoon.
Beste antwoord door Jason
Bekijk origineel