Beantwoord

Glasvezel 17 november besteld, nog steeds niks

  • 14 January 2023
  • 6 reacties
  • 113 Bekeken

Ik wil mijn ongenoegen uiten over de stroeve gang van zaken tav glasvezel. 17 november besteld en het heeft sedert alleen maar tegen gezeten. De kabel werd snel gelegd tot in het huis, geen klachten daarover… maar vervolgens zou ik binnen een paar dagen een uitnodiging krijgen voor een monteur die het kastje kwam installeren… niks. Pas na een week of drie hoorde ik iets. Nu is de monteur geweest en vertelt hij dat er iets tegen zit en hij een ticket moet aanmaken. (PON knippert en LOS doet niks, waarschijnlijk is het een software-dingetje en heeft er eentje liggen slapen). Binnen 5 werkdagen zou ik iets horen 😂. Nee. Inmiddels zijn het er bijna 10.

T-mobile: wat is dit? Ik ben blij dat mijn oude provider niet is opgezegd en ben eigenlijk een beetje huiverig voor de overstap. Het komt allemaal erg onprofessioneel over.

icon

Beste antwoord door Lisa 16 January 2023, 09:12

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7

Hi @Remy_Zonder_Glasvezel, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt en zo helder jouw verhaal deelt. Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, dus ik help je hier met alle liefde bij. Ik wilde gelijk voor je aan de slag gaan om te zien of ik dit proces voor je kan versnellen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik hier voor je achteraan. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk van een perfecte verbinding kunt genieten! 🍀

Het is een zakelijk abonnement met hetzelfde emailadres en exact dezelfde werkwijze en glasvezelkabel. Ik zie alleen dat zakelijke klanten hier al vaak worden afgewimpeld, dus reageer ik onder mijn priveaccount. 
 

Morgen is het twee weken geleden dat ik die monteur op bezoek heb gehad, zou binnen een week iets vernemen. 

Hi @Remy_Zonder_Glasvezel, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! Hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt en zo helder jouw verhaal deelt. Ik had heel graag een andere ervaring gelezen, dus ik help je hier met alle liefde bij. Ik wilde gelijk voor je aan de slag gaan om te zien of ik dit proces voor je kan versnellen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Kun je mij een privébericht sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je rekeningnummer? Dan ga ik hier voor je achteraan. Ik wil namelijk dat je zo snel mogelijk van een perfecte verbinding kunt genieten! 🍀

 

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @Remy_Zonder_Glasvezel ,

Nu is het duidelijk waarom moderators jou niet kunnen vinden. Op dit forum wordt alleen over consumenten producten gesproken. De zakelijke diensten zijn veel diverser en daar is geen klant helpt klant forum voor. Moderators hebben ook geen toegang tot de zakelijke klanteninformatie systemen. Zakelijk klantenservice kun je chatten of bellen. Zie deze pagina.

 

Reputatie 7

Hi @Remy_Zonder_Glasvezel, heel erg bedankt voor deze aanvulling! Het is zeker niet zo dat we zakelijke klanten afwimpelen op de Community, maar we verwijzen altijd naar onze collega's van Zakelijk die hier het beste bij kunnen helpen. Voor een bedrijf is het belangrijk dat een probleem snel wordt opgelost en daarom werkt de zakelijke dienstverlenging met kanalen waarop je sneller met elkaar kunt schakelen. Hier beschikken wij echt enkel over de kennis voor de particulier, sorry. Mijn collega's van de zakelijke klantenservice helpen jou heel erg graag verder: 0800-7112. 

Ik heb zojuist mijn bestelling geannuleerd. Anderhalve week geleden is een ODF monteur langs geweest en die gaf aan dat de lijn gewoon ok was. Vervolgens hoor ik helemaal niks van Tmobile. Bel voor de tweede keer nadat die monteur geweest was, ze zouden er zogenaamd nog mee bezig zijn. 
 

Ik geloof het niet meer en heb er geen vertrouwen meer in. Daarnaast zie ik veel mensen om me heen en hier met klachten, daar is het zakelijke risico te groot voor. 
 

Jammer. En heel erg teleurstellend. 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @Remy_Zonder_Glasvezel, bedankt voor het mededelen. Ik had graag een andere ervaring gelezen. Ik begrijp en respecteer de keuze zeker. Deze communicatie ben ik ook niet gewend vanuit T-Mobile. Ik wens je in ieder geval veel succes bij je nieuwe provider. 

Reageer