Beantwoord

glasvezel

  • 29 August 2022
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

Goede avond daar ben. Ik weer 

Bijna jaar geleden aanvraag gedaan voor glasvezel aansluiting bijna jaar achter aan lopen op dit moment nog steeds niet aangesloten wacht echt nu al jaar dan bel je klantenservice weten ze niks en woord steeds maar naar de aannemer gestuurd neemt geen contact met mijn op hij zeg tegen t -mobiel dat die mijn heeft gebeld wat niet zo nu nog steeds niet aangesloten echt niet normaal meer weet iemand wat ik hier aan kan doen woord van kastje naar muur gestuurd ? Vervolgens dacht ik van ik neem espn compleet en viaplay kon ik niet krijgen van er liep nog een aansluiting waar ik al 1 jaar op wacht echt niet normaal meer zo woord er dus met je gedaan als je jaren 1 T-Mobile klant bent echt niet normaal ben zoooo boos 

icon

Beste antwoord door Lisa 2 September 2022, 09:25

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee, merci dat je hier jouw verhaal deelt! Ik wil je heel graag laten weten dat ik hier achteraan ga voor je. Zojuist heb ik dan ook één van mijn collega's van de technische dienst aan haar mouw getrokken. Zij duikt hierin en laat het mij weten als zij een duidelijke terugkoppeling voor mij heeft. Hopelijk kan ik je snel meer vertellen, we doen ons best! ❤

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee, zoals ik in mijn vorige reactie aangaf heb ik om hulp gevraagd bij mijn collega! Mijn collega laat net weten dat de aansluiting is voorbereid en orderbaar is, maar met een langere passieve aansluittijd. Mijn collega heeft als tip meegegeven dat het het slimste is om contact op te nemen met KPN met de vraag of er bij hen al meer bekend is: 088-0063744. Aan onze kant ziet mijn collega een fictieve plandatum van 15-12-22, maar omdat dit fictief is kunnen we dit niet met zekerheid zeggen. Zou je kunnen aangeven wat de terugkoppeling is van KPN? Ik hoop ontzettend dat zij jou hier meer over kunnen vertellen, want weet dat ik niets liever wil dan dat jij weet waar je aan toe bent. 

Ik vind dit veel te lang duren zo lang je klanten laten wachten 1 jaar lang zo als je ziet dit kan echt niet vind ook te jullie mijn hier in tegemoet mogen komen want dit kan echt niet heel langs woord dingen tegen mijn gezegd zo als jullie kunnen lezen in jullie computer en als dit niet woord na gekomen wil ik bij jullie weg als klant want er woord veel gezegd maat weinig gedaan 

Hi @daveeeeeeeeeeee, zoals ik in mijn vorige reactie aangaf heb ik om hulp gevraagd bij mijn collega! Mijn collega laat net weten dat de aansluiting is voorbereid en orderbaar is, maar met een langere passieve aansluittijd. Mijn collega heeft als tip meegegeven dat het het slimste is om contact op te nemen met KPN met de vraag of er bij hen al mee

Ik had al gisteren met jullie gebeld en kpn die sturen mijn door naar engerie care  dus woord weer van kastje gestuurd ik vind dat jullie dit hoort op te pakken en niet de klant 

Hoor je wel wat jullie zeggen  ik ben al bijna 1jaar op aan het wachten dus ik vind dat jullie met een oplossing moeten komen. Nogmaals of als jullie het niet gaan op pakken ga of bij jullie weg of ik begin een zaak tegen jullie aan te spannen want dit kan en mag nooit gebeuren

 

 

Hier bij de mail die ik. Ook nog  naar ze heb gestuurd waar ik nog steeds geen antwoord op had gehad ze hebben mijn ook niet gebeld wat ze altijd tegen jullie zeggen graag op pakken en met een goede idee of oplossing te komen want ik ben jullie klant nogmaals 

 

[Moderator edit: ik heb de afbeelding verwijderd, want het is niet toegestaan om privégegevens openbaar te delen]

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee, weet dat ik mij jouw gevoel kan voorstellen! Als ik dit proces kon versnellen, dan deed ik dat ook echt ontzettend graag. Excuses dat het nog enige tijd gaat duren. Merci dat je gelijk bent gaan bellen. De terugkoppeling van KPN heb ik gedeeld met mijn collega van de technische dienst, want ik wil niets liever dan jou meer duidelijkheid geven. Ik hoop dat zij mij toch iets meer kan vertellen. Wij waarderen het geduld dat jij tot nu toe hebt opggebracht enorm, dankjewel daarvoor! ❤ Ik houd je op de hoogte en ga mijn best doen om jou van extra informatie te voorzien.

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee, deze ochtend heeft mijn collega nog eens uitgebreid een kijkje genomen achter de schermen! Mijn collega heeft aangegeven dat KPN inderdaad de werkzaamheden heeft overgedragen aan Energie Care, vandaar dat KPN jou ook naar hen heeft doorverwezen. Mijn collega heeft nog eens navraag gedaan bij KPN en zij geven nog steeds aan dat 15-12-2022 de planning wordt uitgevoerd. Hoe graag wij het ook willen, wij kunnen op dit moment niet meer informatie krijgen. Het ligt nu bij KPN. Sorry dat je het gevoel hebt dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd, dat is zeker niet het gevoel dat je hoort te hebben. Maar ik wil je toch vragen om contact op te nemen met Energie Care, zodat je van hen hopelijk meer duidelijkheid kunt krijgen. Je kunt hen telefonisch bereiken via: 085-8000283. Laat je het weten als dit is gelukt? 

Ja ik krijg van hun te horen dat ze moeten wachten op heel de staat of heel mijn blok om dat ze in alle kelderbox moeten zijn heeft al hun  gegevens al en van mijn Buren ook maar hij doet er niks mee 

En ik maar wachten op mijn glasvezel al jaar nu en ik kan ook geen gebruik maken van jullie producten om dat een aanvraag van glasvezel nog steeds loop 

Reputatie 7

Hi @daveeeeeeeeeeee, dankjewel voor de terugkoppeling! Ik had gehoopt dat dit vlekkelozer bij jou zou verlopen. Ik weet zeker dat ze er alles aan doen om dit zo snel mogelijk met de buurt af te stemmen. Het is altijd tijdrovender als er ook toestemming van andere gevraagd moet worden. Ik vrees dat het om deze reden langer duurt. Maar ik weet zeker dat zij hier bij jou op terugkomen, zodra dit is geregeld. 

Reageer