Beantwoord

Glasvezel aangesloten maar geen internet door netwerk niet vrijgegeven

  • 25 September 2021
  • 80 reacties
  • 2896 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

80 reacties

Reputatie 2

@Lisa @Boris 3 januari 2022 10:45 alles gereset en switch los gekoppeld, geven jullie aan wanneer ik weer alles kan aansluiten?

Reputatie 2

Als je op dit aanbod ingaat zit je in ieder geval dagen zonder internet, tv en vaste telefoon, zonder dat t- mobile thuis om je bekommert.....…

 

Goed nieuws, er is een T-Mobile glasvezelabonnement tot 1 Gbit/s beschikbaar op je adres! Omschakelen naar ons actuele glasvezelaanbod (Basic, Fast of Premium) met daarin minimaal je huidige snelheid is helemaal gratis. Je krijgt ook nog eens de benodigde nieuwe apparatuur gratis thuis.

Het gaat om een nieuw glasvezelkastje, waarmee je klaar bent voor een toekomst waarin we met z’n allen steeds meer data verwerken. Zo kun je ongestoord blijven thuiswerken, streamen en gamen.

Het enige wat je hoeft te doen is in My T‑Mobile Thuis je glasvezelabonnement te wijzigen naar het actuele glasvezelaanbod. De nieuwe apparatuur wordt vervolgens gratis en op een door jou gekozen tijd geïnstalleerd door onze installatiepartner Guidion. Zo weet je zeker dat alles goed gebeurt en je maximaal kunt genieten.

Reputatie 7

Hi @tonbor ,

Excuus voor de verlate reactie. Ik heb direct het probleem opnieuw aangegeven bij onze technische dienst, met daarop een escalatie van het ticket om ervoor te zorgen dat deze de hoogste prioriteit met zich mee krijgt. Ik wil je bedanken voor alle informatie die je hebt kunnen aanleveren en het geduld wat je hebt kunnen opbrengen. We gaan er alles aan doen om dit onmiddellijk voor je op te lossen. We zitten voor je klaar!

Reputatie 7

Hi @tonbor, wanneer je echt blokjesbeeld ervaart dan laten wij daar graag een monteur naar kijken! Jij hoort namelijk niet last te hebben van blokjesbeeld, dus ik hoop enorm dat de monteur hier een oplossing voor kan vinden. Wat betreft het kraakheldere beeld: mocht jij na het monteursbezoek nog niet tevreden zijn met het beeld, weet dan dat ik mij hier momenteel voor hard maak in dit topic: 

Al hoop ik natuurlijk van ganser harte dat jij weer helemaal blij wordt van het beeld, zodra de monteur is langsgekomen. Hopelijk heb ik zo kunnen verduidelijken waarom ik een monteur jouw kant op hebt gestuurd, juist omdat ik wil dat je zo snel mogelijk weer probleemvrij bent! 🤞

Reputatie 2

@Lisa Wat een sof, ik voel me echt benadeeld door T-mobile. Door in te gaan op dit aanbod: "Goed nieuws, er is een T-Mobile glasvezelabonnement tot 1 Gbit/s beschikbaar op je adres! Omschakelen naar ons actuele glasvezelaanbod (Basic, Fast of Premium) met daarin minimaal je huidige snelheid is helemaal gratis. Je krijgt ook nog eens de benodigde nieuwe apparatuur gratis thuis.

Het gaat om een nieuw glasvezelkastje, waarmee je klaar bent voor een toekomst waarin we met z’n allen steeds meer data verwerken. Zo kun je ongestoord blijven thuiswerken, streamen en gamen."
Kom ik op een veel slechter T-mobile TV-stream terecht waar al maanden over wordt geklaagd en ook al gecrediteerd wordt voor de betaalde  TV-aansluiting. Klopt dat zit ik nu ook vast aan die eigen slechte T-mobile tv stream?