Beantwoord

Glasvezel aanleg particulier

  • 22 November 2022
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

De aanleg kent vele obstakels en de service houdt niet over. Inmiddels 9 maanden voorbij. De monteur dacht vandaag de aansluiting naar binnen te kunnen maken blijkt er een los stukje kabel uit de grond te steken ipv een glaskabel. Hij en ook ik hadden dit nog nooit meegemaakt. Met welke aannemers werkt t-mobile. Contact kan alleen maar met SMS. Bellen kent wachttijden van meer dan 20 minuten. Maar ondertussen heb ik nog steeds geen aansluiting. Hoe zo geeft t-mobile gas met supersnel glas?? De klant is allang niet meer koning geloof ik. Wanneer wordt dit opgelost? Of toch een andere provider?

icon

Beste antwoord door Lisa 1 December 2022, 23:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7

Hi @leonieuw, ik ben heel blij dat je inmiddels telefonisch te woord bent gestaan door mijn collega's! Super dat er ook een afspraak is ingepland voor 12-12-2022. Geef je ons een korte update na dit bezoek? We blijven graag op de hoogte. 

 

Reputatie 7

Hi @leonieuw, hartstikke goed dat je via deze weg aan de bel trekt! Ik had heel graag een andere ervaring gelezen en ga hier meteen voor je achteraan. Ontzettend bedankt voor jouw geduld van de afgelopen tijd, dat waarderen we enorm. Ik heb zojuist een status update voor je opgevraagd en laat het je weten als ik hier een terugkoppeling op heb gekregen. Zo hoef je hier niet voor te bellen, maar kan ik je hier voorzien van concrete informatie. Je hoort te weten waar je aan toe bent, dus ik houd dit goed voor je in de gaten. Ik wil dit zo snel mogelijk voor je fixen, dus ik hoop je dan ook rap te kunnen verblijden. Excuses voor het ongemak! ❤

Reageer