Beantwoord

Glasvezel aanleggen, zelf contact opnemen met KPN netwerk?

  • 20 August 2022
  • 9 reacties
  • 254 Bekeken

Ik heb 3-4 weken geleden voor mijn nieuwe adres een thuisabbonement afgesloten. Ik heb het installatiepakket 2 weken geleden toegestuurd gekregen. 

Echter is duidelijk geworden dat mij bij in de woning de glasvezelaansluiting nog niet aanwezig is. Veel van mijn buren in hetzelfde appartementencomplex hebben wel al glasvezel in huis. Het zou gaan om status NL8. Nu heb ik vandaag gebeld met de t mobile klantenservice en die geven nu plots aan dat ik zelf contact moet opnemen met KPN Netwerk om een glasvezelaansluiting in huis te krijgen. Waarom wordt dit vanuit T mobile pas gecommuniceerd als ik er zelf naar vraag? Klopt dit überhaupt wel? Ik ging er van uit dat t mobile contact op zou gaan nemen met KPN netwerk.

als er iemand van t mobile mee zou willen kijken, en ervoor zou kunnen zorgen dat ik zo snel mogelijk glasvezelinternet in huis heb, dan zou ik dat zeer waarderen.

 

​​​​​​Mvg,

Levi Verhoef 

 

​​​​​

 

icon

Beste antwoord door Sander 21 August 2022, 16:09

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

9 reacties

Reputatie 7

Hi @MriLevi,

 

Ik heb direct navraag voor je gedaan. Ik zie dat er geprobeerd is contact met je op te nemen, maar dat dit niet gelukt is. Ook is er een kaart/brief in je postbus gelegd waarop staat aangegeven met wie je contact kunt opnemen (deze gegevens heb ik niet). Ik vermoed dat dit gaat om het afronden van het aansluitpunt bij jou thuis. Met hen moet het lukken om je abonnement vlot te trekken!

 

Houd je ons op de hoogte van de ontwikkelingen? 😎

Hi @Sander,

Wanneer is er geprobeerd contact met mij te leggen?

Verder heb ik geen kaart of brief in mijn postbus gehad. Hier gaat toch iets niet helemaal goed, dan. 

Wat nu? 

Levi

Beste @Sander,

Ik heb inmiddels zelf met mijn netbeheerder (KPN Netwerk) gebeld, die mij doorverbonden met de aannemer (Volkert Wessels Telecom), waarmee ik uiteindelijk zelf een afspraak heb gemaakt om op 22 september (eerstvolgende mogelijkheid) een glasvezelpunt te komen aanleggen.

Ik zou graag de feedback willen geven dat vanuit het klantperspectief er bij lange na niet genoeg gecommuniceerd wordt vanuit T-Mobile. T-Mobile heeft mij een glasvezelabbonement verkocht, maar heeft daar niet bij gezegd dat er nog geen glasvezelpunt in mijn huis aanwezig was (terwijl de customer support dat wel wist, dus dat is duidelijk informatie waar jullie bij kunnen), heeft mij vervolgens niet geïnformeerd dat ik zelf stappen moest ondernemen om dat te laten maken, en uiteindelijk ben ik bijna een maand verder voordat er een afspraak gemaakt wordt om een glasvezelpunt te laten maken. Ondertussen zit ik al een maand zonder internet zonder enig uitzicht op wanneer het er zou komen - en zonder duidelijkheid over de vervolgstappen. Dat ik daar als klant zelf achteraan moet bellen vind ik niet netjes. Dat wilde ik toch even gezegd hebben. 

Groet,

Levi

Reputatie 7

Hi @MriLevi, dankjewel voor deze aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat ik bij mijn collega's om een heldere status update heb gevraagd en daarvan ben ik nog in afwachting. Zodra zij hier bij mij op terugkomen, dan laat ik je dat meteen weten. Je hoort zo snel mogelijk van mij! 

Reputatie 7

Hi @MriLevi, ik zou bijna denken dat wij telepatisch verbonden zijn haha! Ik was mijn bericht naar jou aan het typen, dus ik zie nu pas jouw tweede reactie. 

Super fijn dat er een datum is afgesproken en merci dat jij hier jouw feedback deelt. Ik ga deze feedback intern doorzetten, want feedback waarderen wij altijd enorm. Ik had gehoopt op een andere ervaring, dus excuses dat dit zo is gelopen. Als ik tot die tijd of daarna nog iets voor jou kan betekenen, klop hier dan gerust weer aan. Dan geef ik je graag meer duideljikheid, zodat je niet zelf op onderzoek uit hoeft te gaan. Ook hoor ik graag of ik je kan verblijden met een 7-daagse Unlimited Data voucher? Zo kun je een hotspot maken van jouw telefoon om zo toch onbeperkt te internetten. Laat het mij vooral weten, want ik help je heel graag! ☘

Hoi @Lisa,

Zal ik doen, bedankt voor het doorzertten van de feedback.

Wat betreft de unlimited data, ik heb al unlimited data van T-Mobile. dus dat heeft geen zin ;)

 

Groet, Levi

Reputatie 7

Hi @MriLevi, heel graag gedaan! Het handige is dat wanneer je deze voucher activeert, je niet tussentijds jouw GB's hoeft op te hogen, zoals bij een normaal Unlimited abonnement moet. Dus mocht je hier toch nog gebruik van willen maken, trek mij dan gerust aan mijn mouw. Voor nu wil ik je nog een hele mooie dag wensen! 

Hoi @Lisa ,

In dat geval vind ik dat wel prettig. 

Groet,

Levi

Reputatie 7

Hi @MriLevi, top - dan gaan we dat regelen! Zojuist heb ik een code jouw kant op gestuurd in een privébericht.