Glasvezel aansluiten

  • 22 May 2023
  • 6 reacties
  • 61 Bekeken

Hi,

 

Ik heb op 6 mei via E-fiber een bestelling geplaatst voor glasvezel, maar tot op heden 0 communicatie vanuit T-mobile. Blijkbaar is het moeilijk om het geheel te komen installeren bij mij thuis. Alles is aanwezig en aangezien ik 2 jaar geleden ook al glasvezel had werkt de verbinding volgens mij ook. Van mij het pakket gewoon opgestuurd worden, ik kan het zelf wel installeren. Mijn andere internetaansluiting eindigt volgende week en, omdat ik veel vanuit huis werk is een internetverbinding wel handig.

 

Groet,

Dennis


6 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Dendeman80 

Wat is de status van je bestelling in je My T-Mobile account? En heb je ook nog geen mail/sms ontvangen van Guidion om een afspraak te maken? Dit zou wel moeten gebeuren want anders heb je geen installatiedatum.

Helemaal niks te vinden in mijn t-mobile. Ook geen mail/sms ontvangen. Al 2 gebeld met de klantenservice en 2x afgepoeierd met vage antwoorden.

Helemaal niks te vinden in mijn t-mobile. Ook geen mail/sms ontvangen. Al 2 gebeld met de klantenservice en 2x afgepoeierd met vage antwoorden.

Ik snap het ook niet. Als ik een andere provider benader dan heb ik morgen internet.

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dendeman80, wanneer je via E-Fiber een bestelling hebt gedaan, loopt die aanvraag in eerste instantie via hen. Pas wanneer duidelijk is dat de glasvezellijn via T-Mobile loopt, wordt het naar ons doorgezet via E-Fiber - althans zo ging het normaal gesproken altijd. Kun je jouw klantnummer (voor T-Mobile voor thuis) in je profiel plaatsen, alsjeblieft? Dan kan ik je aanvraag vinden en controleren waar het misgaat.

Ordernummer is: 58817

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Dendeman80, dat is een E-Fiber ordernummer en geen T-Mobile voor thuis klantnummer - daar kan ik jammer genoeg niets van opzoeken, sorry. Je kunt bij E-Fiber navraag doen over de status van jouw bestelling. Zij wijzen de orders doorgaans pas toe aan T-Mobile zodra het bestelrproces afgestemd is op de juiste provider (ze hebben immers meerdere opties bij welke providers ze leveren).

Reageer