Beantwoord

Glasvezel aansluiten in portiek

  • 9 December 2021
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 2 reacties

Beste,

 

Glasvezel sprieten steken hier (Den Haag / Loosduinen) al ruim één jaar uit de grond. Heb al veel langer een een t-mobile abonnement, maar nog steeds dramatisch snelheid via de DSL…

Ik woon in een portiek, de kabels moeten waarschijnlijk via de zijkant van de gevel naar boven worden gebracht. Destijds op straat een monteur aangesproken hoe het nou precies zit om het te laten aanleggen. Deze meneer is bij mij binnen geweest, maar heeft daarna nooit meer contact opgenomen. T-mobile zelf heeft ook nooit contact opgenomen. Hoe nu verder? Met wie moet ik contact opnemen, want de communicatie na het aanleggen is er nooit geweest. Ik zie Guidion en VolkerWessels voorbij komen. Maar voordat ik iedereen ga bellen zou ik graag een duwtje in de goede richting van jullie willen hebben. 

 

icon

Beste antwoord door BFE 4 January 2022, 15:38

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

5 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @BFE 

Geeft de postcodecheck aan dat er glasvezel beschikbaar is?

Sluit een nieuwe abonnement af zonder overstapservice en maak in de tussentijd gebruik van DSL internet.

Zodra je een abonnement hebt afgesloten en een moderator reageert hier dan kan je verwachten dat zij alles voor je regelen inclusief de montage van het FTU binnen huis.

Jammer dat dit als antwoord is genoteerd, terwijl dit het niet is.

Na anderhalf uur bellen wil ik toch even vertellen wat uiteindelijk wel het antwoord is (voor de rest van Den Haag die ook tegen dit probleem aanloopt) Heel kort, mijn project (Loosduinen?) valt onder VolkerWessels Telecom (Neem dus geen contact op met KPN Network). Telefoonnummer van VolkerWessels Telecom speciaal voor Tmobile is 088 186 04 44. Zij gaan via een onder aannemer contact opnemen. Daar moet ik nu nog op wachten ivm vakantie. 

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @BFE, klasse dat je alsnog het juiste antwoord hier plaatst, dankjewel! Ik denk dat dit topic ertussen geglipt is tijdens het archiveren van topics bij de laatste Community-revision. Wanneer jij op installatie vanuit de aannemer wacht (VWT), kun je inderdaad zelf contact opnemen met hen om de planning te bespreken en eventueel een installatiedatum voor de huisaansluiting afstemmen. 

Heb je een indicatie gehad met betrekking tot het wachten?

Na 10 Januari zou er contact met mij worden opgenomen.

Reputatie 7
Badge +16

Bedankt voor het doorgeven van de verwachte tijdsindicatie! We houden een paar ogen op dit topic, mocht je ons meer nieuws brengen! 😊