Ik heb op 20 augustus een aanvraag gedaan voor glasvezel. Met vertrouwen in T-mobile heb ik ook gelijktijdig mijn mobiel abonnement omgezet. Alles bij 1 provider, handig en met voordelen, dacht ik in ieder geval. Ik had zorgen vanwege het omzetten want net een druk leven en beperkte IT kennis zag ik als een berg op tegen het gedoe van overstappen. Nou dat heb ik geweten! Vandaag is het 26 november en mijn glasvezel aansluiting werkt nog steeds niet. Inmiddels is na bijna 2 maanden (ja ik ben voorzichtig en heb de opzegging zeer ruim nadat de aannemer is geweest en het installatie pakket binnen is) per gisteren mijn contract bij Ziggo beëindigd. Resultaat: geen internet en TV en de cyberafdeling werkt niet in het weekend en ook niet na 17.00. Er hebben diverse collega's van de klantenservice mij proberen te helpen. Het contact met Roxy en met haar college op 25 nov(sorry ben je naam kwijt) was uiterst vriendelijk en behulpzaam ondanks mijn boosheid. Maar hoe vriendelijk ze ook zijn, ik heb nog steeds een probleem. De komende week is een drama met het niet kunnen thuiswerken terwijl er een kind met gebroken enkel op de bank ligt en er dus geen andere keus is dan thuiswerken.
Als ultieme hulpvraag dus dit bericht. T-mobile cyberteam regel uiterlijk maandag 28 november met spoed mijn aansluiting en neem telefonisch en schriftelijk contact met mij op om dit te bevestigen. Dit bericht moeten jullie zowel zien als een formele KLACHT en als een INGEBREKESTELLING.
Dit kunnen jullie enthousiaste klanten die graag gebruik maken van jullie uitnodiging voor supersnel internet en geruststelling van enkele duidelijke stappen naar aansluiting niet aandoen!
Beste antwoord door Boos4
Bekijk origineel