Beantwoord

Glasvezel aansluiting is er maar T-mobile zegt van niet!? of toch wel maar er gebeurt niets!

  • 9 May 2023
  • 10 reacties
  • 147 Bekeken

  • is een nieuwe Poster
  • 4 reacties

De glasvezelaansluiting (NT) is op 14 april keurig gemonteerd en signaal is getest maar daarna komt er helemaal niets. na 3 x een halfuur in de wacht zien de (vriendelijke) medewerkers dan uiteindelijk toch wel dat er een aansluiting is maar de afdeling die deze ‘administratieve’ fout kan oplossen doet niets. Ik krijg weer mails van t-mobile dat mijn glasaansluiting in mei/juni in mijn huis wordt aangelegd…. COME ON!!! fiks dit please! ik wil graag glas.

icon

Beste antwoord door eric 9 May 2023, 13:44

Bekijk origineel

10 reacties

kan iemand mijn order een zetje geven en de opdracht naar ODF en Guidion sturen??  op mijn blote knietjes dank ik u.

Reputatie 7
Badge +14

Hoi @BPSK 

De aansluiting in jouw huis is maar 1 kant van de installatie. Ook de wijkcentrale en de “hoofd” aansluiting naar het core netwerk moet  gebouwd worden. Daarom krijg je de emails dat de glasvezel in mei/juni wordt opgeleverd door ODF. Daarna zal Guidion worden aangestuurd.

Hoi @BPSK 

De aansluiting in jouw huis is maar 1 kant van de installatie. Ook de wijkcentrale en de “hoofd” aansluiting naar het core netwerk moet  gebouwd worden. Daarom krijg je de emails dat de glasvezel in mei/juni wordt opgeleverd door ODF. Daarna zal Guidion worden aangestuurd.

 

Dank voor duidelijk antwoord! De E-mails (en helpdesk) zijn helaas niet zo duidelijk, zie onderstaande. 

Jouw Glasvezelaansluiting
Onze netwerkpartner is druk bezig met het plannen van de werkzaamheden om supersnel Glasvezel bij jou aan te leggen. We verwachten rond mei - juni de glasvezelaansluiting bij jou in huis te kunnen plaatsen.”

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @BPSK, heel goed dat je hier een topic voor opent, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt! @eric zat wederom in de goede hoek: je huisaansluiting ziet er volgens onze gegevens uitstekend uit en het is enkel de wijkcentrale waar we nog heel druk mee bezig zijn. De oplevering van de wijkcentrale waarop je wordt aangesloten staat gepland voor 8 oktober aan staande. Ik verwacht dat dit verder weg is dan je had gehoopt. Ik kan je verzekeren dat wij samen met de aannemer heel hard aan de weg timmeren en met onverminderde inzet en een beetje geluk hopen wij je eerder te kunnen verrassen. Daarnaast kan ik je verzekeren dat wij vanzelf contact met je opnemen voor een installatieafspraak met Guidion zodra wij jouw signaal kunnen activeren.

Geen zorgen, wij verliezen je niet uit het oog en wij doen er alles aan om je rond of nog voor 8 oktober online te krijgen!

Al bijna ¾ jaar een aansluiting in de meterkast, maar Tmobile blijft aangeven dat er geen glasvezel op mijn adres is?

Reputatie 7
Badge +9

@Balboa1961 welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken in mijn systeem. Echter klopt het wel wat je zegt en is er geen glasvezel bij ons mogelijk op je adres. Dan is de aanleg van glasvezel niet door ons of één van onze onderaannemers gedaan, waar wij de glasvezellijn van huren. Dan zal je bij een andere service provider glasvezel kunnen aanvragen.

Hoi @BPSK, heel goed dat je hier een topic voor opent, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt! @eric zat wederom in de goede hoek: je huisaansluiting ziet er volgens onze gegevens uitstekend uit en het is enkel de wijkcentrale waar we nog heel druk mee bezig zijn. De oplevering van de wijkcentrale waarop je wordt aangesloten staat gepland voor 8 oktober aan staande. Ik verwacht dat dit verder weg is dan je had gehoopt. Ik kan je verzekeren dat wij samen met de aannemer heel hard aan de weg timmeren en met onverminderde inzet en een beetje geluk hopen wij je eerder te kunnen verrassen. Daarnaast kan ik je verzekeren dat wij vanzelf contact met je opnemen voor een installatieafspraak met Guidion zodra wij jouw signaal kunnen activeren.

Geen zorgen, wij verliezen je niet uit het oog en wij doen er alles aan om je rond of nog voor 8 oktober online te krijgen!

Nee, ik moet toch even reageren: 8oktober??? Waarom staat die doos met modem, huawei-alles-op-zn-kop-ding etc dan ook al een maand hier in de gang? 6 maanden van te voren?? Seriously? 

@Balboa1961 welkom op onze Community!

Ik ben gelijk voor je gaan kijken in mijn systeem. Echter klopt het wel wat je zegt en is er geen glasvezel bij ons mogelijk op je adres. Dan is de aanleg van glasvezel niet door ons of één van onze onderaannemers gedaan, waar wij de glasvezellijn van huren. Dan zal je bij een andere service provider glasvezel kunnen aanvragen.

Ok apart, dan is het kastje in huis geïnstalleerd door een provider die ik niet wens, wel vreemd dat ze alles "verpesten" onder de tegels en dat ik er niks aan heb🤔

Hoi @BPSK, heel goed dat je hier een topic voor opent, ik geef je graag de duidelijkheid waar je naar verlangt! @eric zat wederom in de goede hoek: je huisaansluiting ziet er volgens onze gegevens uitstekend uit en het is enkel de wijkcentrale waar we nog heel druk mee bezig zijn. De oplevering van de wijkcentrale waarop je wordt aangesloten staat gepland voor 8 oktober aan staande. Ik verwacht dat dit verder weg is dan je had gehoopt. Ik kan je verzekeren dat wij samen met de aannemer heel hard aan de weg timmeren en met onverminderde inzet en een beetje geluk hopen wij je eerder te kunnen verrassen. Daarnaast kan ik je verzekeren dat wij vanzelf contact met je opnemen voor een installatieafspraak met Guidion zodra wij jouw signaal kunnen activeren.

Geen zorgen, wij verliezen je niet uit het oog en wij doen er alles aan om je rond of nog voor 8 oktober online te krijgen!

>>>>>>

Nee, ik moet toch even reageren: 8oktober??? Waarom staat die doos met modem, huawei-alles-op-zn-kop-ding etc dan ook al een maand hier in de gang? 6 maanden van te voren?? Seriously? <<<<<<

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @BPSK, sorry het liefst had ik je ook veel eerder van glasvezel zien genieten! Het proces is ingericht zodat automatisch de apparatuur naar je toe wordt verzonden zodra de glasvezelaansluiting in je huis op orde is. Dit is ook om grote drukte te voorkomen met het versturen van pakketten.

Ik hoop dat de aannemer de wijkcentrale vroeger dan verwacht weet op te leveren, ik ga voor je duimen! 👍

 

 

Reageer