Beantwoord

glasvezel aansluitpunt nog niet aanwezig in Hellevoetsluis

  • 25 October 2022
  • 21 reacties
  • 349 Bekeken

Reputatie 3

Goedenavond ik heb een vraag je wanneer word glasvezel naar flat getrokken op straat is al glasvezel sinds al 3 weken ik heb vorige week T-Mobile thuis 1gb besteld op my T-Mobile staat laatste update dat ik nog 2 monteurs moet wachten . İk wil graag weten hoe lang duurt dat eerste monteur komt het kabel naar huis trekt en aansluitpunt maakt en dat ik Gordion monteur afspraak kan maken mijn locatie is Hellevoetsluis 

icon

Beste antwoord door Waqqas 25 October 2022, 20:21

Bekijk origineel

21 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @GS1905GS 

Bij flatgebouwen duurt het meestal allemaal wat langer omdat er naast de toestemming van de woningbouw ook toestemming nodig is van buren via wiens meterkast de glasvezelkabel naar jouw woning gaat.

Natuurlijk kan je ook om info vragen bij de aannemer.

Reputatie 3

Hallo waqqas bedankt van je reactie

Dat dacht ik ook alle bewoners moeten toestemming geven dus sommigen zijn daar op moeilijk om toestemming te krijgen

Reputatie 7

Hi @GS1905GS, dank je wel voor je bericht en welkom bij de Community! Ik heb meteen gecheckt wat er precies is, maar zowel de huisaansluiting als de wijkcentrale dienen bij jou in de buurt nog in orde te worden gemaakt. Er zijn dus nog verschillende werkzaamheden nodig om jouw adres aan te sluiten om het netwerk. Ik heb daarbij om een tijdsindicatie gevraagd en zie dat de vroegst mogelijke datum om de huisaansluiting in orde te maken in december ligt. Mijn welgemeende excuses voor het ongemak. We zijn hard bezig om de aansluitingen zo snel mogelijk te verwezenlijken. 

Reputatie 3

Bedankt voor je reactie en een update Boris .

Reputatie 3

Goedenavond ik heb een mail ontvangen van T-Mobile op 04-11-2022 zoude  glasvezel getrokken worden naar mijn huis voor aansluitpunt

Maar monteur is niet gekomen . Heb ook niks ontvangen  geen bericht . Wanneer krijgt ik juiste datum dat ze wel komen glasvezel trekken naar me huis? Wie is aannemer.open Dutch fiber of een andere?

Reputatie 7

Hi @GS1905GS, heel goed dat je dit aangeeft! Ik heb meteen om meer duidelijkheid gevraagd bij mijn collega's. Ze laten dit of meteen aan jou weten of geven de update aan mij door, zodat ik 'm met je kan delen. Dus ik hoop dat we jou snel meer kunnen vertellen. We gaan er achteraan!

Reputatie 3

Hoi Lisa ik wacht nog een duidelijkheid heb nog geen bericht ontvangen

Reputatie 3

Wanneer wordt het kabel naar huis getrokken eerst krijg ik 04-11-2022 mail dat het aansluitpunt wordt gemaakt niemand komt opdagen geen bericht geen informatie ik vroeg juiste datum wanneer wordt het wel kabel naar huis getrokken wie is netwerkbeheerder of aannemer geen antwoord  17-10-2022 internet besteld 1gb ik  wacht maandje voor aansluiting ik wordt beloofd aan telefoon dat het 04-11-2022 dat het aansluitpunt gereed wordt. Ben bang dat dit na 2023 wordt zo te zien echt dramatisch alles loop zo slow verkeerde informaties 

Reputatie 7

Hi @GS1905GS, je bent mij voor met jouw bericht - dankjewel voor de aanvulling! Ik was nog in afwachting van een update. Ik geef graag de update door die ik zojuist heb ontvangen om jou meer duidelijkheid te geven. Mijn collega heeft aangegeven dat 4-11 een verwachte datum is om de glasvezellijn naar binnen te trekken en het aansluitpunt te plaatsen. De definitieve datum is nog niet bekend. Open Dutch Fiber zal jou bellen om een afspraak te maken. Dit dienen we nog heel even af te wachten. 

Reputatie 3

Bedankt Lisa van je reactie . Dan wachten we dat open Dutch fiber me belt op een postcodechek staat november op ik had in mei toestemming gegeven nu nog afwachten

Reputatie 7

Hi @GS1905GS, merci dat je dit nog even wilt afwachten! ❤ Houd je ons hiervan op de hoogte?

Reputatie 3

İk heb vandaag nog gemaild met de open Dutch fiber en antwoord was 

Voor uw adres dienen de kabels nog verder geprepareerd te worden.

 

Zodra dit allemaal gedaan is, zal er een afspraak met u gemaakt worden

Reputatie 7

Hi @GS1905GS, super dat je vandaag nog contact met ze hebt gehad en fijn dat ze jou op de hoogte hebben gebracht! Merci voor het doorgeven. 

Reputatie 3

Het is 2 weken voorbij nog steeds geen bericht ontvangen van open Dutch fiber voor aansluitpunt.

Hoe lang duurt het nog voor een afspraak

Reputatie 3

Hoe lang duurt een afspraak voor aansluitpunt alles is greed ze waren 2 weken terug voor lassen gekomen op straat daarna niks van gehoord

Reputatie 7

Hi @GS1905GS, dankjewel voor het aangeven! Ik heb meteen mijn collega's van een andere afdeling gevraagd of ze hierop terug kunnen komen bij jou. Ik had gehoopt dat je inmiddels was gebeld, dus hopelijk kunnen mijn collega's hier meer over vertellen. 

Reputatie 3

Hoi Lisa. Niemand heb me gebeld of een bericht gestuurd ik weet wel dat ze klaar zijn met me wijk laatst waren we bezig in tent glasvezel aan het lassen dat is ook klaar bij open Dutch fiber post Code Chek staat november we zijn nu in december. December wordt januari en zo door 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @GS1905GS, Lisa heeft op 29-11 om een update gevraagd bij de juiste afdeling. Wanneer ze meer weet, zal ze dit direct aan jou doorspelen. Dank voor je geduld, wij blijven er scherp op!

Reputatie 3

Wanneer wordt het aansluitpunt nog in huis geïnstalleerd  het datum is al geweest🤔

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @GS1905GS, ik kan me goed voorstellen dat je meer wilt weten. Ik heb de desbetreffende afdeling meteen opnieuw aan de mouw getrokken. Vermoedelijk bellen ze je morgen of na het weekend. Het kan ook zijn dat ik persoonlijk een update ontvang, in dat geval deel ik deze meteen met jou zodra ik deze heb. Dank voor je geduld!

Reputatie 7
Badge +5

Daar ben ik weer @GS1905GS! Ik heb van mij collega's doorgekregen dat de oplevering in deze omgeving gepland staat voor 21-01-2023. Rondom deze datum houden we contact. Krijgen wij groen licht en is de vezel klaar voor gebruik dan sturen wij meteen een installatiemonteur aan. Voor nu wens ik je alvast een prachtige jaarwisseling toe!

Reageer