Beantwoord

Glasvezel afspraak komt niet tot stand

  • 29 November 2022
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Beste in T-mobile,

Ik heb half oktober een glasvezel aansluiting bij jullie besteld. Daarop zou ik, via KPN Netwerk een afspraak krijgen met een aannemer (VolkerWessels Telecom). Helaas hebben zij niets van zich laten horen en heeft KPN Netwerk al meerdere terugbelverzoeken bij hen achter gelaten. Ik wacht nog steeds op een afspraak met de aannemer.

Ik en mijn partner hebben beide een T-Mobile mobiel abonnement, maar ik zonder unlimited data. Dit veroorzaakt momenteel grote frustraties, omdat mijn internet snel op gaat, en de chromecast, google home, digitale verlichting onbruikbaar zijn. Heeft T-mobile daar een oplossing of tegemoetkoming voor?

Met vriendelijke groet,

 

 

 

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 30 November 2022, 12:09

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Angela221, slim dat je hier een topic over aanmaakt, ik help je graag uit de brand! Ik voorzie je graag met extra data totdat VolkerWessels dit weet op te lossen en voor instructies zie je mij snel via een privébericht opduiken. Daarnaast plaats ik ook graag extra druk om snel met een permanente oplossing te komen. Het enige lastige is dat onze druk in jouw geval via KPN NetwerkNL moet aangezien zij Volker Wessels hebben ingeschakeld.

In ieder geval probeer ik hiermee via meerdere manieren voor je in de bres te springen en hopelijk kunnen we samen snel een doorbraak voor je forceren! 😃

Reageer