Beantwoord

Glasvezel binnenbrengen in de woning

  • 9 June 2022
  • 2 reacties
  • 95 Bekeken

Bij ons ligt er al ruim anderhalf jaar glasvezel in de straat. Volker Wessel Telecom kan maar niet besluiten hoe ze de glasvezel willen laten lopen, via een goot buitenlangs of binnendoor via de meterkast. 
De meterkast bevindt zich echter buiten de woning in het portiek en daar wil men de FTU hangen. 
nu vraag ik mij af wie dan de uiteindelijke montage doet om het signaal binnen mijn woning te brengen. Dit betekent namelijk dat er door dikke betonnen muren moet worden geboord etc. Hoort dit ook tot het gratis aansluiten waar u nu klanten mee binnen probeert te halen?

icon

Beste antwoord door prodigy 9 June 2022, 23:31

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

- verkeerd begrepen. 

Ga er maar niet van uit dat ze zomaar gaan boren. Gratis installatiewerkzaamheden door monteurs die ingehuurd worden beperken zich vaak tot minimale inspanningen, dus kabel langs muur/plint, eventueel op enkele plekken met spijkerclips vastgemaakt. Als de gereedschapkist en boor erbij moet komen gaat de klok lopen.

 

Zie ook: https://www.t-mobile.nl/klantenservice/thuis/bestelling/installeren/installatie-door-monteur

Extra werkzaamheden staat boren ook vermeld, daar zijn dus kosten aan verbonden.