Beantwoord

glasvezel buiten verleggen

  • 24 May 2022
  • 3 reacties
  • 87 Bekeken

Reputatie 2

Ik ben nu 100 dagen verder, maar er is niemand die de glasvezel binnen kom leggen T mobile is wel zo kut te bereiken, dus naar 100 dagen nog geen t mobile televisie 

icon

Beste antwoord door Boris 4 June 2022, 10:09

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7

Hoi @bmw530 ,

Thanks voor je vraag en welkom op de Community van T-Mobile. Ondanks dat je erg goed kan begrijpen dat de situatie en aanleg van de Glasvezelverbinding niet naar wens gaat, wil ik je vragen om je te houden aan de huisregels van de Community: Hoe gaan wij binnen de Community met elkaar om? | T-Mobile Community. Op die manier kunnen we op een fijne manier met elkaar omgaan en je van de beste hulp voorzien.

Ik ben meteen gaan graven in het dossier en zie dat er nog geen contact is geweest met onze klantenservice, waarbij ik lichtelijke verbaasd ben door je bericht - sorry. Ik zie dat we op verschillende momenten contact met je hebben geprobeerd op te nemen, maar zonder succes. We hebben je daarbij 11 dagen geleden een e-mail gestuurd met informatie over een wijziging in zowel het Overstapdossier als de aansluitdatum, waarbij deze als eerst mogelijk is. Ik ben erg benieuwd of je deze goed hebt kunnen ontvangen en of je volledig geïnformeerd bent over de gang van zaken. Ik hoor het graag van je.

 

Reputatie 2

Hoi Boris bij mij is een bedrijf geweest die de kabel naar binnen wilde brengen (nummer had ik van jullie klantenservice gekregen dus ik heb wel contact gehad met jullie) maar die man kon dat kastje niet binnen plaatsen omdat daar te weinig ruimte voor is, wij hebben toen met die man besproken dat de kabel die nog steeds buiten lig verplaats moest worden naar de meterkast via buiten en die zelfde persoon zou dat regelen maar nu nog steeds niemand gezien of gehoord.

ik krijg elke keer mail van t mobile van kijk in de brievenbus met de mededeling dat daar een kaart in lig met een telefoonnummer voor contact op te nemen maar helaas ook geen post zelfs niet na 5 mailtjes die ik al heb ontvangen 

dus tmobile is zo moeilijk telefonisch te bereiken alleen maar via internet en daar word ik erg moei van 

Reputatie 7
Badge +8

@bmw530 Zo te zien is die partij KPN NetwerkNL. Omdat dit een externe partij is, kan ik niet zien wat er precies met die man en met jou is afgesproken. Wel kan je uiteraard bellen naar deze partij en kijken wat de stand van zaken is en wanneer er schot in de zaak komt. KPN NetwerkNL is bereikbaar op dit nummer: 088 006 37 44. 

Hopelijk wordt er snel meer duidelijk na een belletje!

Reageer