Glasvezel Connectie nog niet afgerond

  • 6 January 2023
  • 1 reactie
  • 39 Bekeken

Hi,

Ten eerste mijn allerbeste wensen voor een mooie 2023. 
 

ik heb een abonnement met jullie voor thuis internet glasvezel connectie sinds augustus 2022. Hoewel en tot nu deze nog niet afgerond is.

 

kunnen jullie extra voucher codes me doorsturen , zo ik kun internet hebben ?

 

Alvast bedankt voor jullie reaktie

Jason van Odido 1 jaar geleden

Goedemiddag @Angelos Zompoulis, welkom op de Community: dankjewel voor je nieuwjaarswensen, jij ook een prachtig 2023 toegewenst! 😄🙋‍♂️

Is jou uitgelegd wat de opleverstatus momenteel is? Ik kan namelijk niet precies zien wat er gaande is wegens een systeemfout. 

Ik stuur je meteen een tweetal nieuwe vouchercodes toe per privébericht! Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren zijn wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.

 

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemiddag @Angelos Zompoulis, welkom op de Community: dankjewel voor je nieuwjaarswensen, jij ook een prachtig 2023 toegewenst! 😄🙋‍♂️

Is jou uitgelegd wat de opleverstatus momenteel is? Ik kan namelijk niet precies zien wat er gaande is wegens een systeemfout. 

Ik stuur je meteen een tweetal nieuwe vouchercodes toe per privébericht! Houd er alsjeblieft rekening mee dat deze enkel te activeren zijn wanneer je een simkaart van T-Mobile, Ben of Tele2 gebruikt. Activeer de voucher(s) door een sms te sturen naar 2244 met daarin de vouchercode. Dan ontvang je binnen tien minuten de bevestiging van activatie en hoef je tussendoor ook geen GB's aan te vullen.

 

Reageer