Beantwoord

Glasvezel deal voor snelle beslissers

  • 19 February 2023
  • 5 reacties
  • 80 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi,

Ik heb tegenwoordig 100Mb DSL plus TV en mobiel abonnement.

In december 2023 wordt een glasvezelaansluiting van KPN in mijn woning aangelegd. Ik krijg nu al een offer van KPN voor 1Gb internet+tv voor 35,- in eersten 9 maanden daarna 55,- plus 25,- eenmalig zonder combikorting, totaal € 505,-

Als ik naar t-mobile aanbidding voor nieuwe klanten kijk zal ik voor 1Gb internet+tv in eerstern 6  maanden 25,- daarna 70,- plus 67,50- eenmalig met combikorting, totaal € 637,5- 

Wat zal ik betalen als ik bij t-mobile blijf maar in december mijn internet van 100Mb DSL naar 1Gb glasvezel opwaarderen?

 

Groetjes

icon

Beste antwoord door Waqqas 19 February 2023, 14:57

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Als je inlogt in je my-tmobile omgeving zie je jouw huidige product en ook de mogelijkheid om de snelheid aan te passen.  De prijs bij t-mobile is afhankelijk of je op het eigen glasvezel netwerk zit, de netbeheerder is dan ODF, of dat je via t-mobile op het KPN netwerk zit.  Of er in December weer speciale promoties zijn is nu niet te voorspellen. 

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @ccnl 

In december heb je vaak de GoGoGo deals waardoor de eenmalige kosten 0 euro zijn ipv €67,50.

Als je inlogt in je my-tmobile omgeving zie je jouw huidige product en ook de mogelijkheid om de snelheid aan te passen.  De prijs bij t-mobile is afhankelijk of je op het eigen glasvezel netwerk zit, de netbeheerder is dan ODF, of dat je via t-mobile op het KPN netwerk zit.  Of er in December weer speciale promoties zijn is nu niet te voorspellen. 

Hallo Eric,

Ik kan nu  de prijzen voor glasvezel niet zien, ik zit nu op KPN-DSL netwerk gehuurd door T-Mobile, also hetzelfde zal ook blijven naar glasvezelaanleg. Als ik b.v. nu al de DSL-snelheid wijzig krijg ik te zien dat mijn combikorting van 15,- vervalt en alleen 5,- korting zal krijgen wegens nieuwe prijzen. Maar als ik op glasvezel overstappen zal, moet een monteur komen plus nieuwe apparatuur dus de aansluitingskosten van 67,-50 zal ik waarschijnlijk moeten betalen. Heb iemand al ervaring in zulken situaties? Anders is wel verstandig om naar KPN te wisselen.

Reputatie 7
Badge +14

@ccnl  Van KPN naar TMT glasvezel gegaan toen verhuisd en nu weer DSL kreeg ik ook zo’n soort aanbieding gisteren daar ze ook op mijn nieuwe adres Glasvezel gaan aanleggen dit jaar.

ik wacht lekker af wat er gaat gebeuren. Laat je niet opjagen want die aanbiedingen komen ze vaker mee! Straks krijg je spijt en zit je er aan vast. 

Reputatie 7
Badge +15

@ccnl 

De prijzen voor glasvezel via het KPN netwerk zijn 45 euro voor 100 Mbps, 55 euro voor 400 Mbps en 60 euro voor 1000 Mbps.

Bovenstaande prijzen zijn exclusief 5 euro klantvoordeel.

Het beste is om te bellen met T-Mobile op telefoonnummer 0800 0419 zodra glasvezel is geïnstalleerd, zij kunnen je een aanbod doen mbt overstappen op glasvezel.

Reageer