Glasvezel Hooghmonde

  • 20 July 2022
  • 3 reacties
  • 52 Bekeken

Hoi,

Wij wachten in het gebouw al sinds vorig jaar (zou eind December klaar zijn) met de aansluiting van glasvezel, ook een bestelling geplaatst voor T-mobile thuis maar nog helemaal niets. De straat is open geweest en er staat regelmatig een glasvezel busje met informatie maar ook die weten van helemaal niets.

Is hier meer over bekend of waarom duurt dit zo ontzettend lang? Zou dolgraag meteen overstappen en het gebruiken maar we lijken maar niet te worden gebeld of er lijkt niets gebeuren om het laatste stuk aan te sluiten.


This topic has been closed for comments

3 reacties

Reputatie 7

Hi @Kyouki, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je zoveel zin hebt om over te stappen. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hier meer duidelijk over wilt, dus die wil ik je dan ook graag geven. Excuses dat dit tot op heden een raadsel voor jou is. Ik wilde dan ook meteen een status update voor je opvragen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op jouw abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik graag aan de slag en zorg ik dat jij weet waar je aan toe bent!

Hi @Kyouki, welkom op de T-Mobile voor thuis Community! 😁 Super leuk om te lezen dat je zoveel zin hebt om over te stappen. Ik kan mij helemaal voorstellen dat je hier meer duidelijk over wilt, dus die wil ik je dan ook graag geven. Excuses dat dit tot op heden een raadsel voor jou is. Ik wilde dan ook meteen een status update voor je opvragen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op jouw abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen (door op mijn naam te klikken) met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik graag aan de slag en zorg ik dat jij weet waar je aan toe bent!

Hoi Lisa,

Bedankt voor de snelle reactie, heb je een bericht gestuurd.

Reputatie 7

Hi @Kyouki, ik ben zojuist teruggekomen op jouw privébericht! Spreek ik je daar verder? 😊