glasvezel Ijsselmonde

  • 10 June 2022
  • 6 reacties
  • 138 Bekeken

Goedendag allen,

Via deze weg wil ik mijn ontevredenheid uiten over de manier van afhandeling van mijn vraag/ klacht.

in het kort: Glasvezel is aangelegd tot aan mijn voordeur door de aannemer. Gebeld met tmobile om een monteurs afspraak te maken. Tig keer doorverbonden naar andere afdelingen en aannemers. Ik zou teruggebeld worden, niet gebeurd. Ben er zelf achter aan gegaan. En nog steeds weet ik niet waarom het zo lang duurt om überhaupt een antwoord te krijgen? En waarom duurt het zo lang om het binnenhuis te installeren? Is dit de verwachting dat jullie de klanten meegeven? Iedere medewerker zegt iets anders. Wie moet je geloven?

ik wil graag een duidelijk antwoord en een verwachting wanneer het binnenshuis gelegd kan worden?

gr, Emel


This topic has been closed for comments

6 reacties

Reputatie 7
Badge +8

Hi @Emelcakir , je geeft aan dat de Glasvezel is aangelegd tot jouw voordeur. Klopt het dat de aannemer deze dan ook nog niet naar binnen heeft gebracht tot aan het Glasvezelkastje? Grote kans dat de aansluiting binnenshuis nog gemaakt moet worden. Je dient hiervoor eerst een afspraak in te plannen met de aannemer VolkerWessels Telecom. Je kan ze bereiken op 0881860444 van ma - vrij tussen 08:00 - 17:00. Zodra de glasvezellijn naar binnen is gebracht, maakt Guidion een afspraak met jou voor de installatie. 

Ik heb begrepen dat de aannemer het aanlegt tot de voordeur. Aannemer heeft mij doorgestuurd naar tmobile. Zij gaven aan dat we tmobile moesten bellen zodat jullie een afspraak kunnen maken. Wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Vanaf hier moet het naar de meterkast.

 

Volkerwessers heeft het tot hier aangelegd en verder moet guidion het regelen zeiden ze

Reputatie 7

Hi @Emelcakir ,

Thanks voor je snelle terugkoppeling! Een duidelijker beeld had je niet kunnen geven, waarvoor ook dank. Ondanks dat de kabel tot aan de voordeur is doorgetrokken, dient ook de installatie binnenshuis in orde te worden gemaakt door de aannemer. Ben je in de mogelijkheid geweest om contact op te nemen met VolkerWesselsTelecom? Een afspraak is nodig om de thuisinstallatie in orde te maken. 

Ik heb met ze gebeld, ze geven aan dat we moeten wachten totdat we door hun gebeld worden. Ze komden nog niks inplannen.

Reputatie 7

Hoi @Emelcakir ,

Thanks voor je terugkoppeling! Wat een situatie, dit is absoluut niet wat we voor ogen hebben. Ik heb daarom direct contact opgenomen met onze Glasvezelafdeling, zodat er contact met jou kan worden opgenomen om dit zo snel mogelijk af te handelen. Mijn welgemeende excuses voor de vertraging, we gaan dit voor je aanpakken!