Beantwoord

Glasvezel in Rotterdam Ijselmonde

  • 14 February 2022
  • 1 reactie
  • 114 Bekeken

Hallo allemaal, ik heb een vraagje;

Ik heb een paar keer een folder in de deur gehad met het bericht dat er binnenkort Glasvezel beschikbaar gaat zijn bij ons thuis. Nu kreeg ik laatst weer een bericht dat het nu beschikbaar zou moeten zijn (heb de brief niet bewaard en dus weet ik niet meer precies wat er in stond maar dit was wel de strekking). Helaas als ik mijn postcode en huisnummer in tik is het nog niet beschikbaar op mijn adres. Echter als ik op het kaartje kijk wat hier staat: https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/glasvezel/rotterdam dan is mijn wijk wel gewoon binnen de lijntjes, maar het lijkt er op dat het hele gebied ten westen van station Lombardije (zie plaatje hieronder) geen glasvezel heeft, Rara waar ik woon!:yum:  Klopt het inderdaad dat dit gebied nog niet is aangesloten en zo ja, wanneer dan wel? Aangezien ik wel de folders in de deur heb gehad ga ik er vanuit dat de plannen er wel zijn, ik zou immers graag overstappen!

 

Ik hoop dat iemand van T-Mobile mij wat duidelijkheid kan verschaffen, bedankt alvast!

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 14 February 2022, 11:19

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Skippnl 

Misschien kun je hierover eens contact opnemen met VolkerWessels Telecom op telefoonnummer 088 1860444?