Beantwoord

Glasvezel installatie

  • 20 March 2018
  • 3 reacties
  • 266 Bekeken

Wij willen overstappen naar tv en internet via glasvezel. Ik heb begrepen dat hier standaard 15meter kabel bij geleverd word voor de installatie. Echter is de afstand bij ons iets langer. Kan ik de extra benodigde meters ter plekke bijkopen en zo ja wat zijn de kosten hiervan. Of moet ik zelf een langere utp kabel regelen welke gebruikt kan worden bij installatie? Hoe moeten we dit oplossen?
icon

Beste antwoord door Hidden.nld 20 March 2018, 19:32

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +2
Hallo LeeLeonie,
Via de monteur kunnen extra materialen aangeschaft (en eventueel geinstalleerd) worden. De monteur mag 1 extra gratis 15 meter utp kabel leveren. Overige kabel kost 1 euro per meter. Eventuele koppelblokjes zo'n 5 euro, en connectoren 1 euro per stuk. Eventuele extra benodigde tijd € 17,50 per kwartier.

Mvg.
Marcel
Reputatie 7
Hallo LeeLeonie,

Wat leuk dat je voor T-Mobile heb gekozen.
Op de website staat alles wat je wil weten over de installatie. tevens word er in een video uitgelegd wat de monteur bij jou komt doen. je vind hier ook een overzicht met kosten voor extra werkzaamheden.

Je kan vaak ook de coax kabel laten vervangen door een utp kabel. zo heb je de kabel meteen mooi weg gewerkt. let er op dat je dit wel bij het maken van de afspraak word vermeld. zo krijgt de monteur ook de extra tijd voor het wegwerken van de kabel.
Bedankt voor de reacties. Op de website kon ik geen duidelijk antwoord vinden helaas. Een medewerker van Tmobile zei dat we zelf ook een langere kabel konden regelen die gebruikt kan worden bij installatie. Dus we gaan voor die optie en hebben dit doorgegeven aan het bedrijf dat het gaat installeren.

Reageer