Beantwoord

Glasvezel installatie zelf doen

  • 29 September 2022
  • 2 reacties
  • 397 Bekeken

Reputatie 2

Hallo Allen,

Vandaag mijn pakket ontvangen en dacht laat ik alvast beginnen om het 1 en ander aan te leggen, voordat de monteur komt op 14-10-2022. Nu loop ik gelijk tegen een probleem aan en jullie techneuten hebben meer kaas gegeten van glasvezel dan ik ;-)

Normaal gesproken zou je een poort moeten hebben waar je de glasvezel aan kan sluiten, maar zie alleen dit (zie onderstaande foto) Aangezien ik niet zonder internet kan met schoolgaande kinderen, Hoop ik dat jullie een positief antwoord hebben.

 

icon

Beste antwoord door Waqqas 29 September 2022, 14:07

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @RodneyFortuna 

Ik zou je adviseren dit beter aan de monteur over te laten, een glasvezel installatie wordt altijd door een monteur gedaan. Mocht er iets kapot gaan dan kunnen de kosten flink oplopen.

Ik zie dat je een Huawei ONT hebt en de verbinding wordt dan geactiveerd door de monteur.

Reputatie 2

Hallo @RodneyFortuna 

Ik zou je adviseren dit beter aan de monteur over te laten, een glasvezel installatie wordt altijd door een monteur gedaan. Mocht er iets kapot gaan dan kunnen de kosten flink oplopen.

Ik zie dat je een Huawei ONT hebt en de verbinding wordt dan geactiveerd door de monteur.

Hallo Waqqas,

Ik blijf er verder vanaf en zal alleen de UTP kabel gereed maken voor gebruik, bedankt voor je snelle antwoord.

Reageer