Glasvezel komt, maar niet voor T-Mobile !

  • 25 April 2022
  • 5 reacties
  • 688 Bekeken

Binnenkort komt hier glasvezel in mijn appartement, van KPN / Glaspoort.

Wat schetst mijn verbazing, T- Mobile  staat niet in de lijst van providers, wel 23 anderen !

Hoe kan dit , moet ik nu noodgedwongen naar een andere provider?

postcode 2641VN

wouter

Cal van Odido 9 maanden geleden

Goed nieuws @macmaniac, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @macmaniac

Soms kan het even duren voordat andere providers toegevoegd worden aan het lijstje aanbieders (dat was namelijk bij ons ook het geval) Ik ben zelf niet bekend bij glaspoort, maar zie inderdaad verschillende aanbieders niet terug komen in hun overzicht. 

Bedankt, maar Glaspoort zelf zegt dat T-mobile er niet opzit / komt.

En dat vind ik gek!

grt Wouter

Dan word het effe wachten, T-Mobile komt ook wel, of KPN kan het kopernetwerk daar niet uitzetten.

En als je perse glas wilt, pak 1 van die 23 andere providers, zit best een goede tussen voor je.

Bedankt, maar Glaspoort zelf zegt dat T-mobile er niet opzit / komt.

Glaspoort is een joint venture tussen APG en KPN.

T-Mobile heeft wel een overeenkomst met KPN om het infrastructuur van KPN te gebruiken, maar niet bij Glaspoort. Om van deze infrastructuur gebruik te mogen maken moet T-Mobile bij Glaspoort zijn en kijken of ze er een interessante deal uit kunnen halen. Dat zelfde geldt ook met E-Fiber bijvoorbeeld.

Als Glaspoort zelf al zegt dat T-Mobile er niet op komt, dan is dit omdat Glaspoort, T-Mobile niet toelaat of omdat de onderhandelingen zijn stukgelopen. Soms kan het flink op zich laten wachten eer er echt een goede deal voor beide partijen op tafel ligt. Tot die tijd kan je als consument helaas niets anders dan afwachten en blijven duimen.

Reputatie 7
Badge +4

Goed nieuws @macmaniac, sinds 4 juli zijn wij actief op het glasvezelnetwerk van Glaspoort! 😃 Wellicht heb je het al gelezen, maar ik dacht het kan geen kwaad om jou als geïnteresseerde hier nog een berichtje over te sturen. Alles over de samenwerking met Glaspoort lees je hier:

Reageer