Beantwoord

Glasvezel Kralingen (Kortekade)

  • 24 November 2021
  • 4 reacties
  • 76 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Hoi!

Ik heb in maart een abonnement afgesloten voor glasvezel, dat in gaat zodra het aangesloten is. 
De vraag is al een aantal keer gesteld, maar aangezien ik nog geen antwoord heb gezien dat mij ook op de hoogte stelt, stel ik de vraag zelf nogmaals.

Ik heb nog geen aansluiting in mijn woning op de Kortekade en nog helemaal geen updates ontvangen over enige planning waarin dit wel geregeld wordt. Ik begrijp dat het wat gedoe is met andere partijen, geen probleem, maar ik zou graag willen weten of er een indicatie is of/wanneer dit gaat gebeuren en of ik hier zelf nog iets voor kan/moet doen.

 

ik hoor het graag! Bvd 

 

gr. Kevin

icon

Beste antwoord door Waqqas 24 November 2021, 12:56

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Kevinha 

Is de aannemer wel al in de buurt bezig? Misschien dat zij je hierover wat meer kunnen vertellen omdat zij op locatie bezig zijn en wellicht een betere indicatie kunnen geven.

Hoi Waqqas,

 

bedankt voor je reactie. Ik heb (nog) geen aannemer gezien, maar weet ook niet op welke naam ik moet letten.

 

groeten, kevin

Reputatie 7
Badge +15

@Kevinha

Ik denk van Gelder want op deze pagina staat voor vragen over glasvezel kun je van Gelder mailen.

https://www.t-mobile.nl/thuis/internet/glasvezel/rotterdam

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Kevinha,

Leuk om te horen dat je graag van het T-Mobile glasvezelnetwerk in Rotterdam gebruik wil maken! :smile:

Excuus dat je nog niks gehoord hebt wat betreft de oplevering, dat verbaasd mij ook een beetje. Het beste kan ik je inderdaad net als @Waqqas aanraden om contact op te nemen met Van Gelder. Zij zullen altijd de meest up-to-date informatie hebben over de oplevering van het glasvezelnetwerk en ik verwacht ook dat zij jou veel opheldering kunnen geven.

Mocht je desondanks nog graag willen dat ik jouw bestelling in onze systemen nakijk en controleer, dan raad ik je graag aan om jouw postcode, huisnummer, geboortedatum, en de laatste vier cijfers van jouw IBAN in een privébericht naar mij te sturen. Hiermee kan ik op jouw persoonlijke situatie terugkomen!