Beantwoord

Glasvezel Kralingen Rotterdam


Bij mij hangt reeds een L2Fiber kastje in de meterkast. L2Fiber is overgenomen door T-Mobile. In mijn bestelstatus staat echter dat er nog geen aansluitpunt aanwezig is. De klantenservice verwees mij naar Van Gelder. Die wil weer gaan graven na de bouwvak. Niet nodig dus.Ik ben nu in verwarring. Waar wacht ik nu op?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 30 July 2021, 08:58

Bekijk origineel

33 reacties

Beste T-mobile

Wij zijn weer een jaar verder en nog steeds geen glasvezel in mijn appartement. Nu dus twee jaar(!) geen enkele vordering gemaakt in mijn bestelling. Geen enkel contact met VanGelder of T-Mobile!  

Een aantal moderators die hier eerder naar gekeken hebben, zijn niet meer werkzaam als moderator. Sta dus waarschijnlijk weer achteraan. IK wordt hier moedeloos van. T-Mobile kan tenminste het fatsoen opbrengen om contact te zoeken en aangeven waar het probleem nu zit? En nu niet afschuiven naar VanGelder aub.

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RudiSpitz, ik snap je vraag helemaal. Mijn excuses voor dit gevoel! Om je goed te helpen heb ik rechtstreeks om een update gevraagd bij onze Fiber afdeling. Ik wacht dit antwoord eerst af en kom dan bij je terug. Dit kan een één of twee werkdagen duren. Super bedankt, je hoort snel van mij!

Reputatie 7
Badge +5

Hi @RudiSpitz, mijn collega heeft je gebeld maar zonder succes. Er is daarom een e-mail naar je gestuurd met meer informatie. Mijn collega zal jou op de hoogte houden!

Hi @RudiSpitz, mijn collega heeft je gebeld maar zonder succes. Er is daarom een e-mail naar je gestuurd met meer informatie. Mijn collega zal jou op de hoogte houden!

Beste Cheyenne

ik probeer op de e-mail te reageren maar krijg de melding dat het adres niet meer in gebruik is.

Mocht ik ivm met mijn werkzaamheden als docent, telefonisch niet opnemen laat dan alsjeblieft een voice-bericht achter.

Maar weer eens proberen. Volgen jullie postcodechecker zou ik zonder problemen glasvezel kunnen krijgen. Heb ik ook al vaker aangegeven. Ik kan nu zelfs mijn status niet meer zien. Meer dan twee jaar T-Mobile. Wees anders gewoon eerlijk en zeg dat ik beter bij een andere provider kan aankloppen.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @RudiSpitz, ik begrijp volkomen dat je niet altijd de telefoon op kan nemen. Normaliter als dit gebeurt spreken ze een voicemail in.

@Cheyenne heeft navraag gedaan, echter is het antwoord hierop alleen direct naar haar gestuurd. Ik heb daarom een nieuwe navraag gedaan, ze gaan je nogmaals hierover opbellen, houd je telefoon goed in de gaten. Ook heb ik gevraagd de update met mij te delen, stel het lukt niet om op te nemen en ze laten geen bericht achter, dat ik het je dan kan vertellen.  

kan iemand mijn klantnummer achterhalen?

Rudi Spitzers

*** (bewerkt door moderator i.v.m. delen privégegevens)

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @RudiSpitz, ik zal je klantnummer in een privébericht delen! Groetjes, Ishana

Reageer