Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 79 reacties
  • 1430 Bekeken


Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 1

het lijkt of mijn hele bestelling eruit is. Zie alleen mijn mobiele abonnement nog.

 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @michielrp, dank voor deze update. Ik zie het inderdaad! Geen zorgen, gisteren is de netwerkbeheerder officieel aangestuurd, na het uitvoeren van bepaalde procedures. Je zult vermoedelijk vandaag of morgen van hen horen voor het maken van een afspraak. Bedankt voor je geduld tot zover!

Reputatie 4

Hoi @michielrp , vanmorgen toevallig ook een post geplaatst met het verzoek hoe te handelen zodra de glasvezelkabel onder de tegels ligt. Hier (aan de andere kant van Rdam) zijn ze bij ons in de wijk ook begonnen. Ben benieuwd op de reacties van de moderators naar jouw vraag.

Reputatie 7

Hi @michielrp, allereerst: welkom op de Community! Super dat je hier een topic hebt aangemaakt. Ik ben gelijk een kijkje gaan nemen achter de schermen om te zien of ik je van meer duidelijkheid kan voorzien, want ik kan me voorstellen dat je wilt weten waar je aan toe bent. Zelf zie ik niet direct een concrete status terug die ik met je kan delen, dus ik heb aangeklopt bij één van mijn collega's voor een update. Zodra ik hier een reactie op heb gekregen, dan koppel ik die hier aan je terug. Ik hoop dat ik je snel kan verblijden met goed nieuws! 😊

Super leuk om te lezen dat ook jij graag over wilt gaan op Glasvezel @Michel_1970! En tof om te zien hoe goed jij in jouw eigen topic al verder bent geholpen. 

Zelfde vraag maar dan vanuit Noordhoven, Zoetermeer. 2 Maanden gelezen is er glasvezel in de straat gekomen. Er is een schouwing geweest zo een 1,5 maand geleden. Daarna niets meer vernomen.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MaZZie, goed dat je het nagaat, ik geef je graag meer duidelijkheid! Ik heb al onze systemen afgespeurd, alleen kreeg ik geen duidelijk beeld over de huidige situatie. Hierom heb ik net als Lisa navraag voor je opgestart en ik vermoed hier binnenkort antwoord op te krijgen. Mogelijk wordt je hier nog over gebeld door de afdeling die over glasvezelopleveringen gaat, maar anders zal ik zeker bij je erop terugkomen.

Hoe dan ook ga ik dit voor je ophelderen!

Reputatie 7

Hi @michielrp, ik wil je graag laten weten dat ik nog in afwachting ben van een reactie! Ik heb aangeklopt bij een andere afdeling die hopelijk inhoudelijk een update met mij kan delen, zodat ik die hier kan plaatsen. Zodra ik iets hoor, dan laat ik het aan je weten! 🎊

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, geen zorgen! Je bestelling staat nog steeds goed in ons systeem! Ik heb nog geen nieuwe update over de situatie. Voor een tussentijdse update kan je conact opnemen met Fiber. 

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @MaZZie, inmiddels ben ik meer voor je te weten gekomen en het blijkt dat de lokale wijkcentrale door wateroverlast pas eind maart in gebruik kon worden genomen. Hierdoor heeft de uitrol van de wijkcentrale naar de woningen vertraging opgelopen. Inmiddels kunnen wij weer op volle sterkte aan de slag en ik vermoed dat je onze aannemer de komende weken veel in jouw omgeving zal tegenkomen. Zodra wij bij jou in de buurt komen nemen wij zeker contact met je op. Wij zullen ervoor zorgen dat de glasvezelverbinding werkt als een zonnetje!

Reputatie 7

Hi @michielrp, graag wil ik je laten weten dat ik weer heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of zij al een concrete update kunnen delen die ik aan je door kan geven! Ik zie namelijk nog geen update terug achter de schermen. Mijn collega gaf aan dat dit nog wel even kan duren, maar dat hij niet weet hoe lang. Hoe graag ik je ook had willen voorzien van duidelijkheid, is het voor nu dus echt een kwestie van afwachten. Excuses hiervoor! ❤

Reputatie 1

Tommie dank voor de update. Hoe neem ik contact op met fiber?

 

Reputatie 1

Lisa. We zijn weer een maand verder en uiteindelijk bijna 6 maanden na mijn aanvraag bij jullie. Zou je kunnen checken wat de status is.

 

Michiel

Reputatie 1

Tommie ik ben inderdaad gebeld door een collega van je, maar zat in een bespreking. Heb hem gevraagd om met half uur terug te bellen. Dit was geen probleem. Maar je raad het al. Niks meer gehoord. Zou je er nog een keer achteraan kunnen gaan? Dank

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @michielrp, ik heb jouw case ingediend bij de uitvoerder zodat er nu echt eens grondig naar gekeken kan worden. Ook heb ik gevraagd om zo snel mogelijk een terugkoppeling met update te geven aan je zodat je ergens duidelijkheid over hebt. We wachten nu al lang genoeg zonder enige vorm van informatie. Daar kunnen mijn collega’s in dit topic overigens niets aan doen, daar het al eerder geëscaleerd is geweest - jammer genoeg nog zonder resultaat. Ik zal je op de hoogte houden en probeer hier veel vaart achter te zetten.

Reputatie 1

Fijn dank ben benieuwd. Wil graag over

 

Reputatie 7
Badge +16

Kleine UPDATE @michielrp: waarschijnlijk word je dinsdag of woensdag gebeld door de Fiber-afdeling met meer informatie en een update. Ik hoop van ganse harte dat er nu eindelijk wat geconcretiseerd kan worden. Voor nu: een heel mooi weekend toegewenst!

Reputatie 1

Goedemorgen Jason, helaas niks gehoord vorige week. We is er iemand bij mij voor de deur al het glasvezel op elkaar aan het aansluiten. Alles zou hierna moeten werken. Ik hoop dat ze snel contact met me opnemen

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, sorry dat je nog niks van de Fiber-afdeling hebt gehoord, Jason en ik hadden zeker op een andere uitkomst gehoopt! Ik wil graag vooruitgang boeken en daarom ga ik de Fiber-afdeling via een andere weg proberen te benaderen. Als het goed is hoor je voor het begin van het weekend meer van hen. In ieder geval wil ik dit niet loslaten, dit ga ik oplossen!

Reputatie 7
Badge +4

Dat is sneller dan ik had durven dromen, super @michielrp! 😃 Hopelijk kan Volker Wessels snel bij je langs komen.

Reputatie 7
Badge +16

@michielrp Fijn dat er nu eindelijk een huisaansluiting kan worden gerealiseerd! Bedankt voor het melden van de update en veel plezier straks met de actieve glasvezelverbinding. Is het vanmorgen allemaal goed gegaan? 😄

Reputatie 1

helaas. ze hadden niet doorgekregen dat hij nog door de voortuin moest. Ze zijn weer vertrokken.

 

Reputatie 7
Badge +16

@michielrp Dat vind ik zeer schrikbarend, dit hoort de aannemer uiteraard gewoon te weten. Er is niet voor niets een schouw geweest voorafgaand aan de huisaansluiting. Daarbuiten staat het in de rapportage en dient bij elke partij, uitvoerend en beherend, bekend te zijn wat de status is van de aanleg. Afijn, ik ga je hier niet verder mee vervelen. Wat is er nu afgesproken? Hebben ze aangegeven wanneer er dan wel een vervolgbezoek kan worden voltooid?

Reputatie 1

Jason, ze zouden het bij mijn buurman ook aanleggen. Ze hadden geen apparaat bij zich om de draad onder de bestrating in de voortuin heen te schieten. Ze gaven aan dat ik gebeld zou worden voor een nieuwe afspraak.

Reputatie 7

Hi @michielrp,

Thanks voor het informeren en duidelijke signaal. Ik sluit mij helemaal aan bij Jason als ik zeg dat de terugkoppeling vrij schrikbarend is. Wil je het ons laten weten als de aannemer contact heeft opgenomen? Mocht het niet deze week zijn, zorgen we er graag voor dat de situatie nogmaals een zetje kan krijgen. 

Reputatie 1

Heren, Helaas nog geen telefoontje. Door jullie inzet leek het snel te gaan, maar nu stokt het weer. Hou jullie op de hoogte