Beantwoord

Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 56 reacties
  • 929 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb op 29-12-21 glasvezel aangevraagd. Uiteindelijk is het eind jan begin feb bij ons in de straat gelegd, maar dat is nu zo langzamerhand ook alweer 2 maanden geleden. Wanneer kan je de afspraak om het aan te sluiten verwachten?

Michiel

icon

Beste antwoord door Cal 14 April 2022, 17:16

Bekijk origineel

56 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hi @jkalkman, dankjewel voor de aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat ik hiervoor heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of ze jou hierover kunnen terugbellen. Laat je het hier weten als je via die weg meer duidelijkheid hebt gekregen? 

Hi @michielrp, jeetje - dat is niet het antwoord waar ik op had gehoopt! Ik heb meteen een navraag voor je gedaan en mijn collega's verzocht of ze jou kunnen bellen met een update. Dankjewel voor jouw geduld en excuses voor het uitblijven van duidelijkheid. 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, mijn collega heeft na mijn verzoek meteen een nieuwe navraag eruit gezet richting ODF. Zodra hier een update op binnenkomt, dan verschijnt deze achter de schermen en kunnen we deze met je delen. Hopelijk delen ze dit heel snel. 

Hi @jkalkman, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Mijn collega heeft aangegeven dat je woont in een hoogbouw woning. De doorlooptijd van hoogbouw is een stuk langer dan die van laagbouw, doordat er toestemmingen nodig zijn vanuit de VvE / Woningbouw. Dit is de reden waarom het bij jou en jouw buren dus wat langer duurt, sorry. 

 

Reputatie 1

Lisa,

Het is alweer 19 dagen geleden dat er een update zou komen. Verder nog een heugelijk feit. namelijk dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik de glasvezel heb aangevraagd. Helaas nog steeds geen werkend internet. Graag hoor ik of het nog zin heeft om dit door te zetten. Het lukt jullie blijkbaar niet om dit intern op te lossen.

Mochten jullie willen dat ik wacht dan reken ik op een goed voorstel aangezien ik nu al zeker 9 maanden 50 euro per maand te veel betaal aan ziggo

Reputatie 5
Badge +2

Hi @michielrp, echt mijn oprechte excuses. Naar aanleiding van de laatste actie van Lisa heb ik meteen bij dezelfde afdeling aan de bel getrokken. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en wil echt voor extra druk zorgen aan de kant van Primevest. Ik heb hier zo goed mogelijk voor gezorgd. Mocht ik nog een update ontvangen, zal ik deze met je delen. Ontzettend bedankt voor je geduld zover!

Reputatie 1

en weer een maand verder. geen enkele informatie.Zeer bijzonder. het lijkt of jullie geen klanten willen.Begin steeds meer te twijfelen om alles over te doen naar een andere provider. Ik was zeer tevreden over de mobiele abonnementen, maar dit gaat echt nergens over. 13 maanden geleden aangevraagd en nul informatie.

Reputatie 1
Badge

Hey @michielrp, allereerst bedankt voor je geduld. Excuses dat er nog geen terugkoppeling geweest is! Ik heb dit direct weer doorgezet richting ODF. Als ik hier een update over heb, hoor je het meteen. Weet dat ik hier mee aan de slag ga en hopelijk snel kan oplossen. 

Reageer