Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 79 reacties
  • 1422 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb op 29-12-21 glasvezel aangevraagd. Uiteindelijk is het eind jan begin feb bij ons in de straat gelegd, maar dat is nu zo langzamerhand ook alweer 2 maanden geleden. Wanneer kan je de afspraak om het aan te sluiten verwachten?

Michiel


This topic has been closed for comments

79 reacties

Reputatie 7

Hi @jkalkman, dankjewel voor de aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat ik hiervoor heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of ze jou hierover kunnen terugbellen. Laat je het hier weten als je via die weg meer duidelijkheid hebt gekregen? 

Hi @michielrp, jeetje - dat is niet het antwoord waar ik op had gehoopt! Ik heb meteen een navraag voor je gedaan en mijn collega's verzocht of ze jou kunnen bellen met een update. Dankjewel voor jouw geduld en excuses voor het uitblijven van duidelijkheid. 

Reputatie 7

Hi @michielrp, mijn collega heeft na mijn verzoek meteen een nieuwe navraag eruit gezet richting ODF. Zodra hier een update op binnenkomt, dan verschijnt deze achter de schermen en kunnen we deze met je delen. Hopelijk delen ze dit heel snel. 

Hi @jkalkman, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Mijn collega heeft aangegeven dat je woont in een hoogbouw woning. De doorlooptijd van hoogbouw is een stuk langer dan die van laagbouw, doordat er toestemmingen nodig zijn vanuit de VvE / Woningbouw. Dit is de reden waarom het bij jou en jouw buren dus wat langer duurt, sorry. 

 

Reputatie 1

Lisa,

Het is alweer 19 dagen geleden dat er een update zou komen. Verder nog een heugelijk feit. namelijk dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik de glasvezel heb aangevraagd. Helaas nog steeds geen werkend internet. Graag hoor ik of het nog zin heeft om dit door te zetten. Het lukt jullie blijkbaar niet om dit intern op te lossen.

Mochten jullie willen dat ik wacht dan reken ik op een goed voorstel aangezien ik nu al zeker 9 maanden 50 euro per maand te veel betaal aan ziggo

Reputatie 7
Badge +5

Hi @michielrp, echt mijn oprechte excuses. Naar aanleiding van de laatste actie van Lisa heb ik meteen bij dezelfde afdeling aan de bel getrokken. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en wil echt voor extra druk zorgen aan de kant van Primevest. Ik heb hier zo goed mogelijk voor gezorgd. Mocht ik nog een update ontvangen, zal ik deze met je delen. Ontzettend bedankt voor je geduld zover!

Reputatie 1

en weer een maand verder. geen enkele informatie.Zeer bijzonder. het lijkt of jullie geen klanten willen.Begin steeds meer te twijfelen om alles over te doen naar een andere provider. Ik was zeer tevreden over de mobiele abonnementen, maar dit gaat echt nergens over. 13 maanden geleden aangevraagd en nul informatie.

Reputatie 7
Badge +9

Hey @michielrp, allereerst bedankt voor je geduld. Excuses dat er nog geen terugkoppeling geweest is! Ik heb dit direct weer doorgezet richting ODF. Als ik hier een update over heb, hoor je het meteen. Weet dat ik hier mee aan de slag ga en hopelijk snel kan oplossen. 

Reputatie 1

Goedemorgen weer ruim 2 weken verder. Ik heb 1 gemist telefoontje van jullie twee weken geleden. Daarna weer niks.

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, er is na het telefoontje een e-mail verzonden. Op dit moment hebben ze nog geen definitief antwoord hierop. Excuses voor de lange wachttijd! Weet dat ze er mee bezig zijn. 

Reputatie 1

Goedemiddag. Is er al een update? ik kan namelijk ook niet meer inloggen bij tmobile thuis

 

 

Reputatie 1

het lijkt of mijn hele bestelling eruit is. Zie alleen mijn mobiele abonnement nog.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, geen zorgen! Je bestelling staat nog steeds goed in ons systeem! Ik heb nog geen nieuwe update over de situatie. Voor een tussentijdse update kan je conact opnemen met Fiber. 

Reputatie 1

Tommie dank voor de update. Hoe neem ik contact op met fiber?

 

Reputatie 7
Badge +9

@michielrp dat kan via de website van Fiber, de link is klikbaar!

Reputatie 1

De reactie van fiber:

Goedemorgen, ik kan dit adres helaas niet terugvinden in ons systeem. *Assia

 

en nu?

Reputatie 1

deel 2:

Ik vermoed dat een ander netwerkbeheerder uw glasvezel gaat aanleggen, wij hebben in dit deel van rotterdam geen project lopen. *Assia

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, je zit precies in het gebied van Volkers Wessels Telecom, had ik meteen moeten zien! Ik heb navraag gedaan bij VWT, zij gaan contact met je opnemen en hopelijk hebben zij een concrete update hierover. 

Reputatie 1

Tommie naar aanleiding van je aanvraag. Heeft een collega van je contact opgenomen. Ze zou contact opnemen met Volker wessel. Helaas niks meer gehoord. Het vreemde is dat mijn buren waar de glasvezel op hetzelfde moment is aangelegd. sinds begin januari internet van jullie hebben.

 

Reputatie 7
Badge +9

Hi @michielrp, dat is inderdaad een beetje gek!

Wat je eventueel zou kunnen doen is contact opnemen met VWT, dit kan via: 0881860444 van maandag tot en met vrijdag: 08.00 - 17.00. Wellicht kunnen zij meer toelichting geven over de oplevering.

Reputatie 1

Voor volgende keer op mijn adres is het van Gelder. ben ik net achter na 2 keer een kwartier in de wacht. Ze gaan het uitzoeken.

 

Reputatie 1

Hallo we zijn weer ruim een week verder. Helaas heeft van Gelder niet teruggebeld. Het vreemde is dat mijn buurman(waar de kabel tegelijk naar binnengehaald is) sinds januari internet van jullie heeft.

 

Zouden jullie er ajb achteraan willen gaan.

Reputatie 7
Badge +16

We gaan erachteraan @michielrp. Ik hoop maandagmiddag met een update te kunnen komen! 

Reputatie 7
Badge +9

Hoi @michielrp, ik heb nog een keer aan de mouw van Fiber getrokken. Hopelijk kunnen zij wat meer duidelijkheid geven over de oplevering. Ze gaan contact met je opzoeken!

Reputatie 1

nou ben benieuwd. Dat is denk ik de 5de keer dat ze dit zouden doen.

Reputatie 1

Tommie ik ben inderdaad gebeld door een collega van je, maar zat in een bespreking. Heb hem gevraagd om met half uur terug te bellen. Dit was geen probleem. Maar je raad het al. Niks meer gehoord. Zou je er nog een keer achteraan kunnen gaan? Dank

Reputatie 7
Badge +9

@michielrp dat is inderdaad niet zo handig. Ik heb ze nog een keer een e-mail gestuurd. Je kan zo ook zelf bereiken via de website van Fiber.