Glasvezel Kralingen Rotterdam

  • 12 April 2022
  • 66 reacties
  • 1059 Bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen,

Ik heb op 29-12-21 glasvezel aangevraagd. Uiteindelijk is het eind jan begin feb bij ons in de straat gelegd, maar dat is nu zo langzamerhand ook alweer 2 maanden geleden. Wanneer kan je de afspraak om het aan te sluiten verwachten?

Michiel


66 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hi @michielrp, je zit precies in het gebied van Volkers Wessels Telecom, had ik meteen moeten zien! Ik heb navraag gedaan bij VWT, zij gaan contact met je opnemen en hopelijk hebben zij een concrete update hierover. 

Reputatie 1

deel 2:

Ik vermoed dat een ander netwerkbeheerder uw glasvezel gaat aanleggen, wij hebben in dit deel van rotterdam geen project lopen. *Assia

Reputatie 1

De reactie van fiber:

Goedemorgen, ik kan dit adres helaas niet terugvinden in ons systeem. *Assia

 

en nu?

Reputatie 6
Badge +2

@michielrp dat kan via de website van Fiber, de link is klikbaar!

Reputatie 1

Tommie dank voor de update. Hoe neem ik contact op met fiber?

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @michielrp, geen zorgen! Je bestelling staat nog steeds goed in ons systeem! Ik heb nog geen nieuwe update over de situatie. Voor een tussentijdse update kan je conact opnemen met Fiber. 

Reputatie 1

het lijkt of mijn hele bestelling eruit is. Zie alleen mijn mobiele abonnement nog.

 

Reputatie 1

Goedemiddag. Is er al een update? ik kan namelijk ook niet meer inloggen bij tmobile thuis

 

 

Reputatie 6
Badge +2

Hi @michielrp, er is na het telefoontje een e-mail verzonden. Op dit moment hebben ze nog geen definitief antwoord hierop. Excuses voor de lange wachttijd! Weet dat ze er mee bezig zijn. 

Reputatie 1

Goedemorgen weer ruim 2 weken verder. Ik heb 1 gemist telefoontje van jullie twee weken geleden. Daarna weer niks.

Reputatie 6
Badge +2

Hey @michielrp, allereerst bedankt voor je geduld. Excuses dat er nog geen terugkoppeling geweest is! Ik heb dit direct weer doorgezet richting ODF. Als ik hier een update over heb, hoor je het meteen. Weet dat ik hier mee aan de slag ga en hopelijk snel kan oplossen. 

Reputatie 1

en weer een maand verder. geen enkele informatie.Zeer bijzonder. het lijkt of jullie geen klanten willen.Begin steeds meer te twijfelen om alles over te doen naar een andere provider. Ik was zeer tevreden over de mobiele abonnementen, maar dit gaat echt nergens over. 13 maanden geleden aangevraagd en nul informatie.

Reputatie 6
Badge +2

Hi @michielrp, echt mijn oprechte excuses. Naar aanleiding van de laatste actie van Lisa heb ik meteen bij dezelfde afdeling aan de bel getrokken. Ik kan me je gevoel heel goed voorstellen en wil echt voor extra druk zorgen aan de kant van Primevest. Ik heb hier zo goed mogelijk voor gezorgd. Mocht ik nog een update ontvangen, zal ik deze met je delen. Ontzettend bedankt voor je geduld zover!

Reputatie 1

Lisa,

Het is alweer 19 dagen geleden dat er een update zou komen. Verder nog een heugelijk feit. namelijk dat het vandaag precies een jaar geleden is dat ik de glasvezel heb aangevraagd. Helaas nog steeds geen werkend internet. Graag hoor ik of het nog zin heeft om dit door te zetten. Het lukt jullie blijkbaar niet om dit intern op te lossen.

Mochten jullie willen dat ik wacht dan reken ik op een goed voorstel aangezien ik nu al zeker 9 maanden 50 euro per maand te veel betaal aan ziggo

Reputatie 7
Badge +4

Hi @michielrp, mijn collega heeft na mijn verzoek meteen een nieuwe navraag eruit gezet richting ODF. Zodra hier een update op binnenkomt, dan verschijnt deze achter de schermen en kunnen we deze met je delen. Hopelijk delen ze dit heel snel. 

Hi @jkalkman, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega. Mijn collega heeft aangegeven dat je woont in een hoogbouw woning. De doorlooptijd van hoogbouw is een stuk langer dan die van laagbouw, doordat er toestemmingen nodig zijn vanuit de VvE / Woningbouw. Dit is de reden waarom het bij jou en jouw buren dus wat langer duurt, sorry. 

 

Reputatie 7
Badge +4

Hi @jkalkman, dankjewel voor de aanvulling! Ik wil je graag laten weten dat ik hiervoor heb aangeklopt bij mijn collega's met het verzoek of ze jou hierover kunnen terugbellen. Laat je het hier weten als je via die weg meer duidelijkheid hebt gekregen? 

Hi @michielrp, jeetje - dat is niet het antwoord waar ik op had gehoopt! Ik heb meteen een navraag voor je gedaan en mijn collega's verzocht of ze jou kunnen bellen met een update. Dankjewel voor jouw geduld en excuses voor het uitblijven van duidelijkheid. 

Reputatie 1

Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!

Je zag het niet aankomen, maar er is wederom niks gebeurd. deadlines is niet echt jullie sterkste kant. Zeg dan niks.

Gelieve het intern na te vragen

Reputatie 7
Badge +15

Hoi @jkalkman, ik zal aan Lisa vragen om contact op te nemen met haar contactpersonen! Ben jij inmiddels wel gebeld door onze Fiber-afdeling?

Hi Lisa,

Bedankt voor je reactie. Mijn abbo is een aantal maanden geleden afgesloten, een week geleden opnieuw afgesloten. Mijn buren op nr 15a1 binnen dezelfde VvE hebben nog langer geleden een abonnement afgesloten en tasten ook in het duister. Kun jij dus alsnog een status lospeuteren?

Reputatie 6
Badge +2

Hi @michielrp, ik snap je! De twee weken lopen tot begin volgende week, ik moet je vragen dit af te wachten. Ik zal anders opnieuw intern navraag doen over de gang van zaken bij VolkerWessels Telecom. Dank voor je geduld!

Reputatie 1

Goedemorgen we zitten nu weer ruim 2 weken na het binnenleggen van de glasvezel. Ik zou het wel fijn vinden om dit project binnen het jaar af te ronden.(aanvraagdatum 29-12-2021)

Kunnen jullie er nog wat druk achter zetten?

Reputatie 7
Badge +4

Hi @jkalkman, dat mag zeker! 😊 Ik ben meteen met je mee gaan kijken en ik wil je vragen om voor nu nog rustig af te wachten aangezien je vlak voor het weekend het abonnement hebt aangevraagd. Mijn collega’s nemen hier binnenkort contact met je over op. Weet dat je in een later stadium altijd weer aan mag kloppen en dan zorg ik dat er een status update wordt los gepeuterd. 

Hoi!

Mag ik ook gebruik maken van deze thread? Ik woon ook in Kralingen en wacht nog op de aansluiting. Zojuist van de lijn gekomen met Van Gelder Telecom die ik op advies van T-mobile heb gebeld. Zij gaven mij aan helemaal niets te kunnen zeggen over de planning. Kunt u mij en mijn mede vve-leden helpen?

Reputatie 6
Badge +2

Ben ik weer @michielrp! Ik heb inmiddels een reactie van het Fiber team. De zaak ligt inderdaad nog bij VolkerWessels Telecom. Zij updaten opleveringen om de twee weken, daar zal jij ook tussen zitten. Je hoort dus binnen deze twee weken van ons, dan sturen wij Guidion op je af voor de binnenshuis installatie. Dankjewel voor je geduld!

Reputatie 6
Badge +2

Hoi @michielrp, ik zie aan deze kant dat VolkerWessels Telecom de opdracht nog niet heeft afgemeld. Het kan zijn dat er toch nog wat moet gebeuren, of dat de status simpelweg nog moet worden omgezet. Om je verder te helpen heb ik direct contact gezocht met mijn collega's van de Fiber afdeling, zij checken dit graag. Zodra ik meer weet, laat ik het jou weten!

Reageer