Beantwoord

Glasvezel monteurs komen niet opdagen

  • 25 May 2023
  • 4 reacties
  • 184 Bekeken

Beste T-Mobile,

Na 8 maanden (werd nooit op de hoogte gehouden wat nou de status is) is er eindelijk een bevestiging gekomen dat er monteurs van Open Dutch Fiber (ODF) zouden langskomen om de glasvezelkabel aan te sluiten. 

Op maandag 22 mei 2023 zouden er monteurs tussen 12.00 en 15.00 langskomen. Hiervoor moest er iemand thuis zijn en de deur open doen om ze aan te wijzen waar de glasvezel kan komen. Ik heb hiervoor een dag vrij moeten nemen om thuis aanwezig te zijn. Ze zijn NIET komen opdagen! Super bedankt voor het aangeven van een status update of iets van een wijziging...

Daarnaast bij me overburen waren er wel monteurs van ODF bezig met het aansluiten van Glasvezel echter hebben ze niet de juiste tools om zomaar de straat open te breken en te graven en zijn ze daar uren mee bezig geweest. In onze straat komt namelijk water en gas via een kabelgoot binnen en moeten ze flink graven om die kabelgoot te vinden. Niemand wilt zomaar een extra gat in hun woning om een glasvezel kabel naar binnen te trekken. Ook waren de monteurs niet goed Nederlands of Engels sprekend dus communicatie ging al heel moeizaam…. Wellicht is ODF niet de juiste partner om glasvezel aan te sluiten?

Ook heb ik geprobeerd contact te krijgen met leidschendam-odf@vwtelecom.com maar ik krijg verder ook geen antwoord.


Verder zie ik dat KPN nu ook bezig is met het aansluiten van Glasvezel in Leidschendam en is het maar een kwestie van tijd wie het als eerste kan leveren.

 

Ik wil graag weten wanneer de monteurs van ODF langskomen (want we zijn alweer 3 dagen verder) of dat dit ooit nog eens gebeurd, want ik zie op de forums wel meer van dit soort problemen om de glasvezel kabel te trekken en wanneer Guidion langskomt om het aan te sluiten. Het duurt allemaal wel heel lang. 

Met vriendelijke groet,

Jasper

icon

Beste antwoord door Jasper Paardekooper 26 May 2023, 13:31

Bekijk origineel

4 reacties

Update:
 

Ze zijn donderdag avond langsgekomen en een afspraak met Guidion kan nu ingeplanned worden.
 

Reputatie 7
Badge +5

Hi @Jasper Paardekooper, dank voor het delen van je ervaring en de update. Ik neem je ervaring mee als feedback, ik ben blij dat je uiteindelijk bezoek hebt gehad. Guidion zal nu de binnenshuis installatie in orde maken. Ik wil je alvast heel veel plezier wensen met je verbinding! 

Hi @Cheyenne, bedankt voor de reactie ik doe even een kleine quote op

Guidion zal nu de binnenshuis installatie in orde maken.


Is er een tijd indicatie wanneer Guidion contact gaat opnemen of dat er een bevestigingsmail wordt gestuurd vanuit T-Mobile?

 

Met vriendelijke groet,

Jasper​​​​

Reputatie 5
Badge +3

Hoi @Jasper Paardekooper, ik zie dat je al een e-mail ontvangen hebt. Fijn weekend! 😊 Groetjes, Ishana

Reageer