Glasvezel netwerk

  • 22 February 2023
  • 10 reacties
  • 77 Bekeken

Reputatie 3

Goedemorgen,

 

Vraagje misschien is er iemand die dit weet.

Ik ga binnen kort verhuizen, als ik op de website van KPN mijn postcode invoer staat er dat ze met 2 weken de aansluiting activeren. Is het dan ook zo dat ik vanaf dat moment glasvezel van T-Mobile kan aanvragen? aangezien T-mobile gebruikt maakt van het KPN netwerk. En het is zeker niet mogelijk om mijn huidige abonnement mee te verhuizen naar het nieuwe adres?. Wat dan opzich eigenlijk wel vreemd is. Met electra,kan het nl wel.


10 reacties

Reputatie 7
Badge +14

Goedemorgen @dRichardK Als je gaat verhuizen naar adres waar TMT ook mogelijk is en je contract is nog niet afgelopen ben je verplicht TMT mee te nemen en krijg je een nieuw jaarcontract tegen de dan geldende prijzen.

Je kan de resterende maanden ook afkopen. Let er wel op dat je altijd een maand opzegtermijn hebt!

 

Ik ga verhuizen wat nu?

Succes met je verhuizing 

Reputatie 3

Oh dat is k.t ik ben contract vrij dus kan ik ovestappen of gewoon even met een medewerken van T-mobile een goeie deal maken.

Reputatie 7
Badge +14

Oh dat is k.t ik ben contract vrij dus kan ik ovestappen of gewoon even met een medewerken van T-mobile een goeie deal maken.

Dat is een zeer goed plan. Ik ben ook net verhuisd en ben er financieel bij TMT niet blijer van geworden. Top internet en TV maakt veel goed maar de verplichting nieuw duurder contract was ik niet blij mee. Ook nog de inflatiecorrectie erbovenop of het allemaal niet duur genoeg is. 
 

Reputatie 7
Badge +15

@dRichardK 

Je kunt bellen met 0800 0419 om te kijken of ze een mooi aanbod hebben voor je 🙂

Reputatie 3

Ik betaal u 45 euro voor 1g internet en Tv. Dat wil ik natuurlijk graag zo houden.

Reputatie 7
Badge +14

Ik betaal u 45 euro voor 1g internet en Tv. Dat wil ik natuurlijk graag zo houden.

Sterkte! 😂🫣 Ben benieuwd wat je aanbieding gaat worden maar voor die prijs lijkt het mij onmogelijk 

Reputatie 3

Ik betaal u 45 euro voor 1g internet en Tv. Dat wil ik natuurlijk graag zo houden.

Sterkte! 😂🫣 Ben benieuwd wat je aanbieding gaat worden maar voor die prijs lijkt het mij onmogelijk 

Oh ik krijg veel voor elkaar hoor.ik betaal bijvoorbeeld ook net geen 11 euro voor mijn unlimited data en bellen. De rest van Nederland betaald miniimaal het dubbele 🤣

Reputatie 3

ik vind deze prijs prima.

Reputatie 7
Badge +14

@dRichardK Ik Ben benieuwd en kom bij je in de leer 😂Ik krijg later dit jaar glasvezel en ben klaar met al die verhogingen. 

Reputatie 3

@dRichardK Ik Ben benieuwd en kom bij je in de leer 😂Ik krijg later dit jaar glasvezel en ben klaar met al die verhogingen. 

Neem tzt maar contact op via een persoonlijkbericht. Dan leg ik je uit hoe je lagere prijzen voor elkaar krijgt.

Reageer