Beantwoord

Glasvezel - niet gepatched

  • 6 December 2022
  • 5 reacties
  • 169 Bekeken

Ik probeer sinds eind Juli van dit jaar glasvezel bij T-Mobile te krijgen, maar … het gaat allemaal nogal moeizaam. Veel bellen, meerdere keren dezelfde persoon aan de deur, bij elk stapje gaat er wel iets mis.

 

Gisteren kwam dan eindelijk Guidion om de modem te installeren. Alles was netjes voorbereid, dus na 5 minuten … een rood knipperend lampje op de glasvezel-converter bij LOS. Er moest een lampje gaan brangen bij PON. Kabel niet gepatched in de wijkkast ….zucht … Monteur zou een opdracht aanmaken om dit te laten uitvoeren, maar wist niet wanneer dit zou gebeuren.

 

Kan iemand me hiermee verder helpen? Weinig zin om weer uren aan de telefoon te hangen. Ik snap eigenlijk ook niet waarom Guidion nu langs moest komen - letterlijk het enige wat de monteur doet is het glasvezelkabeltje inpluggen in de AOP en Converter.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 7 December 2022, 10:06

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @Sander Holthaus, goed dat je hier een topic over aanmaakt en sorry dat het niet sneller lukt, dit is zeker niet onze bedoeling! Ik ga proberen om vaart te zetten achter de aanvraag om je aan te sluiten in de wijkcentrale en ik hoop hier binnenkort voortgang voor je in te boeken. Zodra het ons lukt om een stap verder te komen zal je op de hoogte gesteld worden.

Daarnaast wilde ik heel graag met je meedenken wat ik nu meteen al voor je kan betekenen. Ik kon geen T-Mobile, Tele2 of Ben Mobiel abonnement vinden dat aan jouw naam was gekoppeld, maar mocht iemand anders in je huishouden nog een een van deze abonnementen hebben dan voorzie ik ze graag met extra data.

In de tussentijd werken wij hard voor je door om tot een permanente oplossing te komen! 

Hi Cal,

 

al een update?

Reputatie 7

Hi @Sander Holthaus, hartstikke goed dat je dit checkt! Ik zie nog geen nieuwe update terug, dus ik heb zojuist een nieuwe status update opgevraagd. Ik heb gevraagd of mijn collega’s jou telefonisch op de hoogte kunnen brengen. Ik kan me namelijk voorstellen dat je duidelijkheid wilt. Merci voor jouw geduld tot nu toe! 

Reputatie 7

Hi @Sander Holthaus, ik heb zojuist een terugkoppeling gekregen van mijn collega! Momenteel zijn we nog in afwachting van een update, maar mijn collega verwacht dat dit zo snel mogelijk wordt opgelost en gecommuniceerd wordt naar jou. 

Hier het zelfde probleem sinds vorig jaar 5 nov bezig. En nu al sinds 15 januari wachtende op de patch in de wijkcentrale. Hier ook geen duidelijkheid over. En als je belt wordt simpel weg gezegd om zelf volkerwessel te bellen en daar krijg je het antwoord kennen geen datum geven. Hebben het door gezet naar een andere afdeling.. 

Reageer