Beantwoord

glasvezel, of toch niet.

  • 28 March 2022
  • 1 reactie
  • 97 Bekeken

Begin van de maand heb ik op de website een postcode check gedaan. Er was op mijn adres glasvezel mogelijk. Mooi toch? Ik liep langs de winkel en dacht, dat vraag ik dan gelijk aan. Volgens de gegevens in de winkel was het mogelijk vanaf week 12(VORIGE WEEK DUS). Vorige week werd ik gebeld door de klantenservice, met uitleg hoe het proces in zijn werk gaat en of ik nog vragen had. Tot zover niets aan de hand. Nu was ik toch wel nieuwsgierig en zat even te snuffelen op de website van t mobile, maar wat lees ik tot mijn verbazing. (We zijn begonnen met het aanleggen van glasvezel op jouw adres. Het is nog niet mogelijk om glasvezel te bestellen. Als eerste weten wanneer het wel kan? Schrijf je in voor de glasvezel nieuwsbrief!). Wel raar, want ik heb het toch al besteld en bevestigd. Nu zal het uiteindelijk wel goed komen, maar vind het wel raar. Is dit een kwestie van, langs elkaar heen werken, of niet?

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 29 March 2022, 09:20

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

Reputatie 7
Badge +16

Goedemorgen @Babs254, van harte welkom op de Community!

Graag helpen we je zo snel mogelijk aan een oplossing dus sterk dat je jouw verhaal doet in een topic. Nu wil ik je echter vriendelijk verzoeken om het bij maximaal één topic te houden wanneer je hetzelfde onderwerp aansnijdt. Ik zie dat je ook in het volgende topic gereageerd hebt: 

We pakken het daar verder op zodat de boel overzichtelijk blijft. Zo word je nog sneller geholpen! 😄👍

Alvast bedankt voor je begrip en mocht je de huisregels nog niet helemaal kennen, neem dan een kijkje in ons artikel: 

 

Dit topic gaat nu op slot.