Beantwoord

Glasvezel oplevering na 6 weken nog steeds niet gedaan

  • 9 April 2020
  • 1 reactie
  • 363 Bekeken

Beste Klanten service,

 

Inmiddels zit ik in week 7 na het doen van mijn bestelling.

In eerste instantie heeft het bijna een maand geduurd voordat er een afspraak met Guidion gemaakt kon worden. Na meerdere keren met de hulplijn gesproken te hebben zou dit gelegen hebben aan het feit dat KPN nog de patch moest doen.

Nu is bijna 2 weken geleden de monteur langs geweest om het pakket eindelijk te installeren waarop hij vervolgens aangaf dat de patch alsnog niet gedaan is.

 

Hier raakte ik al lichtelijk geirriteerd door aangezien ik een maand wacht voordat alles in werking gezet wordt i.v.m. een patch en puntje bij paaltje is er dus niks gedaan. Nu zou het zo zijn dat ik 2 dagen later op maandag een belletje zou krijgen zodat er binnen uiterlijk een dag alsnog een monteur langs kon komen om dit te regelen.

 

Inmiddels zitten we nu a.s. zaterdag al op 2 weken sinds de installatie.

 

Na het bellen met de hulplijn was er niet meer info beschikbaar dan:
“Ja het is i.v.m. corona druk en er was een storing dus het gaat langer duren maar wij kunnen niet zeggen hoe lang” Dit vind ik een aardig knullig antwoord want dit liep al ver voor alle corona maatregelen.

 

Dus mijn ervaring so far met T-mobile thuis is ….:

1 Maand wachttijd op een patch, eindelijk een installatie pakket ontvangen / monteur toegewezen krijgen / installatie wordt gedaan, geen patch, geen verbinding … en nu? Geen info wanneer wel.

 

Dan voor dat ik het zelfde geweldige antwoord krijg als via de telefoon:

“Maar u krijgt een internet bundel en hiermee wordt het tijdelijk opgelost...”

 

Nu na 6 weken is deze tijdelijke oplossing wel mooi geweest en wordt het werken via een hotspot uitermate vervelend i.v.m. de instabiliteit.

 

Laatste puntje is ook dat ik nog een SMS bericht heb ontvangen op 17 maart dat ik een mooi annbod zou krijgen en door 0614094100 gebeld zou worden wat nooit gebeurd is..

 

Ik hoop dat ik via deze weg een snellere oplossing kan krijgen en meer informatie kan ontvangen.

 

Alvast bedankt!

 

Mvg,

Jeroen.

icon

Beste antwoord door Cal van Odido 13 April 2020, 12:08

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @JVKOTF20,

Goed dat je dit bij mij aankaart Jeroen! Allereerst sorry voor de problemen die je hebt ervaren, dit is zeker niet de bedoeling. Omdat wij de internetlijn die jij bij ons afneemt niet van ons is, zijn wij hiervoor afhankelijk van een derde partij, namelijk KPN NetwerkNL. Als deze partij problemen ervaart, kunnen wij dat niet zomaar oplossen en ook voor levertijden zijn wij afhankelijk van de snelheid waarop zij langs kunnen komen.

Zo te zien heeft KPN NetwerkNL bij ons aangegeven dat zij de patch hadden aangelegd in hun wijkcentrale, maar hier zal iets verkeerd zijn gegaan waardoor het signaal niet goed doorkomt. Zodra onze eigen monteur langskwam voor de installatie, geeft hij het altijd direct door als er problemen met de internetlijn zijn. Hierdoor zullen wij dit bij KPN NetwerkNL melden, maar omdat de corona problemen toen wel flink waren toegenomen, moet KPN NetwerkNL met minder mensen veel meer afhandelen aangezien het internetgebruik flink is toegenomen. Wij proberen het ongemak altijd zo klein mogelijk te maken, bijvoorbeeld door gratis extra data op onze mobiele abonnementen te geven. Je hebt inderdaad zeker gelijk dat dit geen perfecte oplossing is, maar wij proberen altijd te roeien met de riemen die wij hebben en ondertussen zijn wij hard aan de slag om zo snel mogelijk een tweede monteur te regelen. Wij houden je in ieder geval op de hoogte, en zodra wij meer weten zal jij de eerste zijn die dit hoort!

Heb je ook een mobiel abonnement bij ons lopen waarvan het contract bijna verstreken is? Op https://www.t-mobile.nl/my/gegevens kan je aangeven dat wij jou kunnen benaderen voor een mooi aanbod om te verlengen. De verlengafdeling voor Mobiele abonnementen is ook bereikbaar op 06-2400 1200 op werkdagen van 08:00-20:00 en op zaterdag van 09:00-17:30.

Ondertussen zijn wij hard bezig op jouw internetverbinding tot stand te krijgen!

Reageer