Beantwoord

Glasvezel oplevering na jaar nog niet afgerond

  • 3 February 2022
  • 4 reacties
  • 87 Bekeken

Hallo,

Ik heb vorig jaar op 13 mei 2021 een bestelling voor glasvezel gedaan en zit er -helaas- nogsteeds op te wachten. Het mooie kabeltje ligt wel voor de deur, maar wordt maar niet aangesloten. Destijds gaf de klantenservice aan dat deze in juni werd opgeleverd vandaar ook mijn bestelling.

In de tussentijd heeft iemand van jullie met mij contact opgenomen omdat hij zag dat het zo lang duurde en zei dat die het ging uitzoeken en terugkoppeling ging geven. Ik wacht nogsteeds daarop. Ik schat dat dit een week of 7 geleden is geweest.

In det tussentijd heb ik zelf contact met VW gehad en die zeiden hetzelfde met ook hetzelfde resultaat. Daarna wederom met jullie contact opgenomen en ook weer hetzelfde.

Wanneer kom hier nou eens duidelijkheid in, want bijna een jaar moeten wachten op iets is wel beetje belachelijk.

Hopend dat jullie me hier -wel- kunnen helpen.

icon

Beste antwoord door Sander 5 February 2022, 12:45

Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

4 reacties

Nou @Sander dat bijna hoor ik al sinds juni vorig jaar dus geloof het niet meer zo dat snap je wel☺️

Reputatie 7

Hoi @passieee2022,

 

Allereerst bedankt voor je aanvraag! Net als jij willen wij ook het liefst dat de oplevering zo snel als mogelijk geschiet en nieuwe klanten snel online zijn. Dat is hier nog niet het geval. Ik zie dat de vraag uitstaat bij de aannemer (VWT). Zij hebben nog niet gereageerd, ondanks ons verzoek. Wij blijven hier druk op zetten en ik ben ervan overtuigd dat er snel actie (of op zijn minst een reactie) zal volgen. De glasvezel zal dan naar binnen getrokken worden en aangesloten worden op een aansluitpunt (FTU). Daarna kunnen we het modem installeren en daadwerkelijk ‘licht’ op de lijn zetten. We zijn er dus bijna!

Nou @Hidden.nld daar komt nog bij dat ik in een complex zit met 6 appartementen opgedeeld waarvan er 4 wel zijn aangesloten en de overige 2 niet. Dus in mijn ogen klopt er wat niet. 

Reputatie 7

@passieee2022 ik snap dat je staat te popelen om glasvezel te gebruiken. Maar vaak duurt het aansluiten langer dan verwacht. Wat ik om mij heen hoor is 1,5 jaar gemiddeld in nieuwe projecten. 2 en zelfs 3 jaar heb ik ook wel gehoord hier in het noorden voor buiten gebied