Glasvezel snel?

  • 10 November 2022
  • 10 reacties
  • 136 Bekeken

Men zegt dat glasvezel snel is, merk er niets van.

Zit al vanaf april te wachten op mijn aansluiting, er is al een kerel langs geweest (juni) om te kijken, men noemt dat een schouw. Verder niets….ja toch wel, de hele straat stond half juli onder water doordat men bij het kabels leggen de hoofdwaterleiding stuk trok….water tot aan de dorpel! Maar nu ff serieus, wanneer denkt men bij mij eindelijk (na 6 maanden) de boel aan te sluiten? Ik heb het gevoel van het kastje naar de muur gezonden te worden. Bel je t mobile, sta je eerst ruim 40 minuten in de wacht, dan wordt je doorgeschakeld naar dutch fiber of zoiets, deze zeggen contact op nemen met t mobile…..Wellicht is het beter om bij ziggo te blijven….

 


10 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @robhoenstok 

Heb je al een abonnement voor glasvezel bij T-Mobile en zijn de kabels bij jou in de straat al aangelegd dus alleen nog naar binnen brengen en het glasvezelaansluitpunt installeren?

Hallo @robhoenstok 

Heb je al een abonnement voor glasvezel bij T-Mobile en zijn de kabels bij jou in de straat al aangelegd dus alleen nog naar binnen brengen en het glasvezelaansluitpunt installeren?

Abo sinds april….kabel ligt voor de deur. enkel nog naar binnen brengen dus.

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @robhoenstok,

Dat is een flink avontuur dat je hebt meegemaakt met de aannemers zeg, sorry dat dit zo uit de hand kon lopen! 

Graag had ik je meteen met meer duidelijkheid voorzien, alleen is de informatie die ik momenteel in handen heb over je aansluiting erg karig. Daarom ga ik contact opnemen met de glasvezelafdeling en zij zullen jou binnen enkele werkdagen van meer informatie voorzien.

Ik verwacht je hiermee snel een helder tijdspad te kunnen geven!

Na bijna 8 maanden ben ik tot hier gekomen, heb echt het gevoel aan het lijntje gehouden te worden. Heb al een aantal malen te horen gekregen dat de wijkcentrale nog niet is aangesloten. Leugen! van een technikus van tmobile te horen gekregen dat de wijkcentrale al vanaf juni is aangesloten…..toch maar naar ziggo dan?? Schouw is al in juni geweest, wat is nu in hemelsnaam het probleem?????

 

Reputatie 7
Badge +5

Hoi @robhoenstok, ik check gelijk bij Cal wat hij vernomen heeft van de Fiber afdeling. Je hoort morgen van hem!

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @robhoenstok, fijn dat je hierop terug komt! Toen ik de glasvezelafdeling een week geleden voor je had ingeschakeld gaven ze bij mij aan dat ze je telefonisch gesproken hadden en navraag voor je hadden uitgezet bij de aannemer. Hoewel ik niet de inhoud weet van het telefoongesprek, was er nog bepaalde informatie die je miste in het telefoongesprek met mijn collega? Op basis van jouw bericht neem ik aan dat je nog niet meer hebt vernomen van de aannemer? Met deze informatie kan ik op de deur voor je kloppen bij de glasvezelafdeling, ik laat het hier niet bij zitten!

Dag Cal,

 

I.d.d. nog niets gehoord. Is een gotspe aan het worden.....

 

 

Reputatie 7

Hi @robhoenstok, heel goed dat je dit aangeeft! Zojuist heb ik mijn collega's verzocht of ze opnieuw contact met je kunnen opnemen en een nieuwe update kunnen doorgeven. Ik wil namelijk dat je weet waar je aan toe bent. Hopelijk hoor je snel meer! 🤞

Reputatie 7

Hi @robhoenstok, ik wil je graag laten weten dat mijn collega jou een voicemail heeft ingesproken met een update! Voor de volledigheid plaats ik 'm ook hier. Naar aanleiding van mijn vraag heeft mijn collega navraag gedaan bij Open Dutch Fiber. Zij geven aan dat er nog laswerkzaamheden gaande zijn bij de wijkcentrale. Zodra zij hiermee klaar zijn, dan zal er een afspraak met jou worden gemaakt. Ik duim dat deze werkzaamheden snel gefixt zijn.

Hi @robhoenstok, ik wil je graag laten weten dat mijn collega jou een voicemail heeft ingesproken met een update! Voor de volledigheid plaats ik 'm ook hier. Naar aanleiding van mijn vraag heeft mijn collega navraag gedaan bij Open Dutch Fiber. Zij geven aan dat er nog laswerkzaamheden gaande zijn bij de wijkcentrale. Zodra zij hiermee klaar zijn, dan zal er een afspraak met jou worden gemaakt. Ik duim dat deze werkzaamheden snel gefixt zijn.

 

Een afspraak is er niet gemaakt, echter stonden er vanmorgen (geheel onverwacht) 2 heren om 07:35 aan de deur om de kabel te trekken!! Kabel ligt nu tot aan de voordeur, verder niets gebeurt. Ben dus 5 meter opgeschoten…..

Reageer