Beantwoord

Glasvezel thuis geïnstalleerd geen internet

  • 22 March 2023
  • 5 reacties
  • 96 Bekeken

Vandaag is glasvezel thuis geïnstalleerd door de monteur, helaas werkt het nog niet door administratieve achterstand.Hoelang gaat het ongeveer duren totdat m’n status planned verwerkt word?

icon

Beste antwoord door feddesman 23 March 2023, 18:50

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Hoi @feddesman,

Goed dat je hier een topic voor aanmaakt, dit is zeker weten op te lossen! Ten tijde van je installatie had de netwerkbeheerder KPN NetwerkNL de internetlijn nog niet geactiveerd. Inmiddels geven zij aan dat ze dit gisteravond omstreeks 21:41 hebben gedaan, alleen zie ik nog weinig leven op je internetlijn terug. Zou je de witte Huawei Media Converter en daarna pas het modem zo'n 30 seconden van het stroom af kunnen halen? Dit zorgt ervoor dat er opnieuw verbinding wordt gelegd met de wijkcentrale en er zo hopelijk een actieve lijn wordt ontdekt door de Media Converter.

Hoe dan ook zetten wij het onderzoek voort, wij gaan hier voor je achteraan! 

Helaas hij werkt nog steeds niet,

 

Reputatie 7
Badge +4

Bedankt voor het terugkoppelen @feddesman! 🙂 Ik ga dit toevoegen aan het onderzoek. Ik en wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je opgelost te krijgen!

Edit: Toen ik je dossier opende zag ik een afspraak staan met KPN NetwerkNL voor vanavond, super! Ik heb veel vertrouwen in hun komst en wat zij voor je kunnen beteken. 😃

Bedankt voor het terugkoppelen @feddesman! 🙂 Ik ga dit toevoegen aan het onderzoek. Ik en wij doen onze uiterste best om dit zo snel mogelijk voor je opgelost te krijgen!

Edit: Toen ik je dossier opende zag ik een afspraak staan met KPN NetwerkNL voor vanavond, super! Ik heb veel vertrouwen in hun komst en wat zij voor je kunnen beteken. 😃

 

Alles werkt na het vervangen van het dunne kabeltje er zat draadbreuk in.

bedankt voor de hulp

Reputatie 5
Badge +4

Wat super om te horen dat het nu weer werkt @feddesman! 😄 Daar word ik erg blij van. 

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, weet dat je altijd bij ons terecht kan! 

Reageer