Beantwoord

Glasvezel uitrol Kralingen


Nat inmiddels bijna 2 jaar geleden L2fber, de aansluitingen in het app.complex heeft aangelegd, ben ik sindsdien in afwachting op aansluiting op het netwerk.

Ik was blij te vernemen dat met de overname door t-mobile er een boost gegeven zou worden. In januari wist iemand van t-mobile te melden dat de draad in maart/april opgepakt zou worden. Na twee telefoontjes met de klantenservice gaf men aan dat er helemaal niets over een planning bekend was.

Ik begin nu wel erg ongedurig te worden, is er een zicht op een planning voor aansluiting ???

icon

Beste antwoord door Jason van Odido 9 April 2021, 09:58

Bekijk origineel

34 reacties

Reputatie 7
Badge +15

Hallo @Tomato0 

Er staat ook een telefoonnummer op de pagina glasvezel Rotterdam en dan specifiek voor Kralingen, het telefoonnummer is 038 4431429.

Beste Waggas,

dat weet ik heb ik ook diverse malen geprobeerd. Ik kom er niet tussen

pfft eindelijk contact

so far so good:)

Reputatie 7
Badge +16

Hoi @Tomato0, helemaal begrijpelijk dat je hier gefrustreerd van raakt, het wil allemaal niet vlotten zo. Ik heb een test e-mail verzonden naar t-mobilerotterdam@vangelder.com en die wordt niet gebounced dus ik denk dat er ergens iets anders misgaat. Stuur je de e-mail vanuit jouw @t-mobilethuis adres of vanuit je persoonlijke e-mailadres? 

Ik heb aan de Fiber-afdeling gevraagd of ze dit wederom kunnen navragen bij de uitvoerende partij. Zo slaan we een paar hordes over, dat scheelt ook weer in het continu erachter aan moeten gaan. Het kan zijn dat je komende week door hen gebeld wordt, ik zal proberen een exact tijdstip los te weken, maar meestal wordt dat niet gegeven.

Reputatie 7
Badge +16

@Tomato0 Wellicht een gekke constatering, maar ik zie dat je de aanvraag negen dagen geleden gedaan hebt. Ik snap dat je met het proces daarvóór langer bezig bent natuurlijk, meestal komt er echter pas na een week of twee een installatiedatum. Wel fijn dat je eindelijk contact hebt! Succes en als ik aan mijn kant nog iets kan doen, let me know!

Beste Jason,

aansluiting is gerealiseerd, door de uitvoerder is mijn aansluiting afgetest. Ik heb navraag gedaan bij t mobile klantenservice wanneer de bestelling van februari eindelijk wordt doorgezet. Mijn adres is vrijgegeven en krijg verder reactie dat fiber team aan VWT een mail heeft gestuurd en geen reactie heeft. Ik weet niet wat VWT is en heb het gevoel tussen wal en schip te vallen. Zou een van jullie mij verder kunnen helpen

Reputatie 7

Hi @Tomato0, super goed dat je weer in dit topic aan de bel trekt en ons hiervan op de hoogte brengt! Ik wilde gelijk een status update voor jou opvragen, maar aan de hand van jouw e-mailadres kom ik niet uit op je abonnement. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met daarin je postcode, huisnummer, geboortedatum en de laatste vier cijfers van je IBAN? Dan ga ik hier voor je achteraan! 

Hi

11 maanden na mijn aansluiting en de resterende 30 % in het complex is nog steeds niet aangesloten op het netwerk. De uitvoerder beloofde vorig jaar en dit jaar van alles, maar er gebeurt niets in het complex.

Kan er achter de schermen nog iets gedaan worden voor mijn medebewoners ?

Groeten
Pieter

Reputatie 7
Badge +9

Hey @Tomato0, ik kan een blik voor je werpen.

Kan je mij een privébericht sturen met daarin jouw postcode en huisnummer? Wellicht kan ik iets meer zien!

Reageer