Beantwoord

Glasvezel verplaatsen

  • 3 July 2018
  • 3 reacties
  • 1214 Bekeken

  • heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Goedendag, ik ben sinds kort klant bij jullie, maar de belofte om mijn glasvezel-aanvoer te verplaatsen van de aangebouwde schuur naar mijn woonkamer zit ik al bijna anderhalve maand op te wachten.
Er zijn veel beloftes gedaan, tickets gemaakt en wel/niet doorgevoerd naar monteur service...veel mails gehad betreft binnen 3 tot 5 werkdagen krijgt u bericht van ons maar voorlopig zit ik met 15 meter kabel vanuit mijn schuur door de gang en woonkamer heen om mijn tv te kunnen voorzien van prik.
Matjes over de kabel heen voor een beetje bescherming en de schuurdeur? die kan niet meer dicht naar mijn gang toe....nu nog te doen, maar als het kouder wordt.....
Al met al: wat is er nodig om nu gewoon ff die ingang te verplaatsen naar mijn woonkamer zodat ik geen 15 meter kabel door mijn huis heb lopen en geen deuren meer dicht kunnen. En nog 1 punt: de extra box kan ik niet aansluiten boven want dan moet de andere kabel dus ook door de schuurdeur, door de gang, door het trapgat, naar een slaapkamer.....
Hoe nu verder, als het tempo van beloftes zo langzaam gaat dan ben ik na 1 jaar weer weg...gewoon de coax maar weer die wel in de woonkamer zit.

maw: dit is een hulpkreet

Gr A van Wijk
icon

Beste antwoord door Sterre 12 July 2018, 12:45

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Hoi adyw,

Allereerst wil ik mijn excuses aanbieden voor de situatie waarin je je bevindt. Ik begrijp dat het verwarrend is wat nu de status is. Dat heb ik daarom ook meteen voor je nagekeken. Achter de schermen zijn we druk bezig geweest om de verplaatsing in gang te zetten. Ik zie dat op 23 juli een afspraak is ingepland om jouw aanvoer naar jouw woonkamer te krijgen. Gelukkig is dat nog voor de koude wintertijd. Hidden.nld heeft je de goede tip gegeven om een powerline te gebruiken voor jouw TV boven. Aan jou de keuze! Als je nog vragen hebt, laat het me gerust weten. Ik help je graag verder.
De aansluiting is in de schuur gekomen omdat de vorige bewoner van deze woning daar akkoord mee is gegaan.
Toen ik wilde overstappen op glasvezel heb duidelijk vermeld wat het probleem is als ik normaal glasvezel wil gebruiken bij t mobile maar dat was absoluut geen probleem......ik moest foto's van de situatie maken, plattegrond maken en dan zou alles doorgezet worden naar de eigen monteur service....
Lang verhaal kort: niks eigen risico. Beloftes worden gewoon niet nagekomen en nu zit ik met de gebakken peren.
Gelukkig zijn de beloftes door diverse medewerkers opgenomen met de telefoon. En niet voor service doeleinden maar wel omdat ik het aan het lijntje houden (letterlijk en figuurlijk) van klanten helemaal zat ben.
Reputatie 7
Normaal gesproken is dit voor verantwoording van de klant. En kan er een offerte aangevraagd worden via mijnaansluiting.nl. Hoe kan het dat jou aansluiting in de schuur terecht gekomen is ?
wellicht bied een powerline een (tijdelijke) oplossing zodat je ook boven tv kan kijken.

in de basis installatie word de 15meter kabel langs de plint gelegd maar dat gaat lastig vanuit de schuur. Al het andere valt onder meerwerk.

Reageer