Beantwoord

Glasvezel, wanneer gaat het abonnement in?

  • 19 December 2022
  • 1 reactie
  • 85 Bekeken

Ik heb gehoord dat er glasvezel wordt aangelegd bij ons in het dorp. Dit klonk interessant dus ik ben online gaan kijken bij e-fiber. T-Mobile is een van de providers waarbij ik een abonnement kan afsluiten. Dit abonnement is nodig om mij aan te kunnen melden voor het aansluiten op glasvezel.

Maar mijn vraag is, wanneer gaat dit abonnement dan in? Als ik nu het abonnement afsluit en mij dus aanmeld voor glasvezel, wordt het tussen sept 2023 en jan 2024 aangelegd. Kan ik tot die tijd gebruik maken van mijn huidige, veel goedkopere, internet+tv abonnement of betaal ik direct al voor het glasvezel abonnement? 

Ik hoop dat T-Mobile hier antwoord op kan geven!

Met vriendelijke groet,

Lisa

icon

Beste antwoord door TMTV 19 December 2022, 19:42

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @GoemChurch,

Welkom op de Community!

Geen zorgen, je gaat pas betalen als alles aangesloten is en internet (en TV) van T-Mobile werkt. Tot dat moment maak je geen kosten voor de nieuwe verbinding en kun je je huidige abonnement gewoon blijven gebruiken. Omdat glasvezel bij jou nog aangelegd moet worden, kun je volgens mij geen gebruik maken van de overstapservice, maar zodra de aansluitdatum bekend is, kun je die datum doorgeven aan je huidige provider.

Reageer